Гладишев В. В. Реалізація принципу системності і послідовності у програмі виховання дітей дошкільного віку / В. В. Гладишев // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 216-218. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано програму дошкільного виховання "Малятко", створеної за принципом всебічного гармонійного розвитку дітей, співвіднесено дидактичні основи, що закладені в систему українського національного виховання. Висвітлено шляхи реалізації особистісно-виховного потенціалу української літератури на різних вікових етапах розвитку дошкільників. Зроблено висновок про те, що застосування принципу системності та послідовності в навчанні на формально-змістовому рівні є запорукою всебічного розвитку дитини. Проанализована программа дошкольного воспитания "Малятко", созданной по принципу всестороннего гармоничного развития детей, соотнесены дидактичные основы, которые заложены в систему украинского национального воспитания. Освещены пути реализации личностно-воспитательного потенциала украинской литературы на разных возрастных этапах развития дошкольников. Сделан вывод о том, что применение принципа системности и последовательности в учебе на формально-смысловом уровне является залогом всестороннего развития ребенка. Analysis of pre-school educational program "Malyatko" allows correlating didactic bases inherent in Ukrainian national education, and ways of realization of personality-oriented and educational potential of Ukrainian literature at various stages of preschoolers' age development. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411,01 + Ч411.311
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|