РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413851<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грек О. М. 
Роль комп'ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків / О. М. Грек // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 49-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У ході проведеного емпіричного дослідження визначено особливості розвитку структурних компонентів візуальної креативності в підлітковому віці. Надано визначення візуальної креативності, її структуру. Розкрито особливості створення комп'ютерного тренінгу з розвитку візуальної креативності; принципи, на яких він побудований, його завдання і зміст. На підставі одержаних даних щодо характерних особливостей візуальної креативності виділено наступні основні напрямки її розвитку засобами комп'ютерних технологій: розвиток візуальної оригінальності, розвиток стратегічно-семантичної гнучкості, розвиток продуктивності висунення візуальних гіпотез, розвиток змістовних та операціональних компонентів візуального мислення.

В ходе проведенного эмпирического исследования определены особенности развития структурных компонентов визуальной креативности в подростковом возрасте. Дано определение визуальной креативности, представлена ее структура. Раскрыты особенности создания компьютерного тренинга по развитию визуальной креативности; принципы, на которых он построен, его задачи и содержание. На основе полученных данных согласно характерным особенностям визуальной креативности выделены следующие основные направления ее развития средствами компьютерных технологий: развитие визуальной оригинальности, развитие стратегично-семантической гибкости, развитие производительности выдвижения визуальных гипотез, развитие содержательных и операциональных компонентов визуального мышления.

In the course of empirical research identified characteristics of the structural components of visual creativity in adolescence. ItТs considered the definition of visual creativity, its structure.аThe features of computer training on the development of visual creativity, the principles on which it is built, its objectives and content. Based on data obtained from the characteristic features of visual creativity identified the following major directions of its development by means of computer technology: the development of visual originality, the development of strategically-semantic flexibility, the development of performance nomination visual hypotheses, the development of content and operational components of visual thinking. ItТs analyzed the results of testing a training and effectiveness of its use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського