РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413872<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Долженко И. В. 
Саморазвитие будущего педагога в учебной деятельности в вузе / И. В. Долженко // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 41-44. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проанализировано системообразующее основание саморазвития в системе обучения в ВУЗ. Акцентировано внимание на положение о том, что методологической основой саморазвития студента в образовательном пространстве ВУЗ является принцип персонализации. Рассмотрены принципы гуманистической педагогики, созидающие личность: принцип природо-, принцип культуросообразности, принцип социобразности воспитания. Подчёркнута важность включения в процесс педагогической подготовки будущих преподавателей механизма его саморазвития, направленного на преобразование себя, выбор себя лучшего, формирование позитивной Я-концепции, выбор и построение собственного мира ценностей, овладение творческими способами решения научных и жизненных проблем. Выдвинута гипотеза о том, что саморазвитие личности зависит от степени индивидуализации и творческой направленности преподавания.

Проаналізовано системоутворювальну основу саморозвитку в системі навчання у ВНЗ. Акцентовано увагу на положенні про те, що методологічною основою саморозвитку студента в освітньому просторі вузу є принцип персоналізації. Розглянуто принципи гуманістичної педагогіки, які творять особистість: принцип природо-, принцип культуро-, принцип соціовідповідності виховання. Підкреслено важливість включення в процес педагогічної підготовки майбутніх викладачів механізму їх саморозвитку, спрямованого на перетворення себе, вибір себе кращого, формування позитивної Я-концепції, вибір і побудову власного світу цінностей, оволодіння творчими способами вирішення наукових і життєвих проблем. Висунуто гіпотезу про те, що саморозвиток особистості залежить від ступеня індивідуалізації і творчої спрямованості викладання.

Analyzed the system-base self-development in the education system at the university. The attention to the situation that the methodological basis for self-education student in the university area is the principle of personalization. Indicated on the causes of the crisis of education today, to change its goals, aimed at developing the potential of students. The principles of humanist pedagogy, build up personality: natural principle, the principle of cultural conformity, the principle social education. Stressed the importance of inclusion in the process of pedagogical training of future teachers of the mechanism of its self-development, aimed at transforming themselves, a better choice, the formation of positive self-concept, selection and building up your own world of values, learning creative ways to solve scientific and challenges of life, the opening of a reflexive world of his own Д I Фand its management. Hypothesized that self-development depends on the degree of individualization and creativeteaching orientation, ie self-development proceeds more effectively in the organization of the learning process of creative interaction between teacher and student, taking into account the individual characteristics of the learner-centered success. Articulated position that the spiritual and moral atmosphere in the university, established relationships among students, teaching style, communication and interaction in teaching, etc., plays a special role as an instrument of professional education and actsas a determining factor in the actual personal and professional self-development and student and teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського