Дроздова І. П. Співвідношення цілей навчання української мови і методичних принципів залежно від внутрішніх факторів засвоєння / І. П. Дроздова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 149-154. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Розглянуто співвідношення цілей навчання української мови студентів-нефілологів ВНЗ і методичних принципів залежно від внутрішніх факторів засвоєння навчального матеріалу у процесі формування професійного мовлення засобами української мови, успіх якого залежить від створення дидактичної системи, в якій виділені такі елементи: сукупність психолого-педагогічних умов, закономірності, методи, принципи, прийоми, форми навчання і виховання. Висвітлено закономірності, актуальні для формування і розвитку професійного мовлення: виховний характер розвитку професійного мовлення, формування мовної особистості; зумовленість суспільними потребами; залежність від умов, професійної ситуації мовлення; добір мовних засобів залежно від ситуації професійного спілкування; суворе дотримання норм української літературної мови; зіставлення усного та письменного мовлення студентів-нефілологів; взаємозалежність методів і прийомів навчання української мови з метою розвитку професійного мовлення. Визначено сутність лінгводидактичних принципів через обумовленість процесуального та результативного аспектів, які можна представити системою понять: комунікативна подія - комунікативний намір - функціонально-комунікативні ознаки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.371.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|