РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413935<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Китайська О. 
Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності / О. Китайська // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 70-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано значущість стимулювання саморозвитку майбутніх педагогів для формуванні їх мобільності. Зазначено, що сучасний ринок праці пред'являє до педагогів цілий комплекс нових вимог, які недостатньо враховані в програмах професійної підготовки. Поняття професійної мобільності визначено як готовність до виконання різних функцій, кваліфікованих дій, швидка адаптація й орієнтація в реальних внутрішніх і зовнішніх складних контекстах, приймання адекватних й відповідальних рішень, важливою характеристикою мобільності названо динамізм як прагнення до самоосвіти, самовдосконалення та самореалізації. Розглянуто взаємозв'язок у процесі саморозвитку між рефлексією, самооцінкою та самоорганізацією. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з саморозвитку студентів, засобами якої були: портфоліо особистісних досягнень, аркуш кар'єри майбутнього вчителя, банк позитивного досвіду. Проведено кореляційний аналіз на виявлення залежності між трьома педагогічними умовами та загальним показником професійної мобільності студентів експериментальних груп, який довів, що найбільш тісний зв'язок виявився з педагогічною умовою "Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів".

Обоснована значимость стимулирования саморазвития будущих педагогов для формировании их мобильности. Отмечено, что современный рынок труда предъявляет к педагогам целый комплекс новых требований, которые недостаточно учтены в программах профессиональной подготовки. Понятие профессиональной мобильности определено как готовность к исполнению различных функций, квалифицированных действий, быстрая адаптация и ориентация в реальных внутренних и внешних сложных контекстах, принятие адекватных и ответственных решений, важной характеристикой мобильности назван динамизм как стремление к самообразованию, самосовершенствованию и самореализации. Рассмотрена взаимосвязь в процессе саморазвития между рефлексией, самооценкой и самореализацией. Представлены результаты исследовательско-экспериментальной работы по саморазвитию студентов, средствами которой были: портфолио личностных достижений, лист карьеры будущего учителя, банк положительного опыта. Проведен корреляционный анализ на выявление зависимости между тремя педагогическими условиями и общим показателем профессиональной мобильности студентов экспериментальных групп, который доказал, что наиболее тесная связь оказалась с педагогическим условием "Стимулирование саморазвития будущих учителей".

Justifies the importance of promoting self-development of future teachers for the formation of their mobility. It is noted that the modern labor market presents to the teachers a range of new requirements that are not sufficiently taken into account in training programs. The concept of occupational mobility is defined as a willingness to perform various functions, skilled action, rapid adaptation and orientation in real-world internal and external complex contexts, the adoption of appropriate and responsible decisions, an important characteristic of mobility is called dynamic as the desire for self-education, self-improvement and self-actualization. Consider the relationship between the self in the process of reflection, self-esteem and self-actualization. The results of research and experimental work on self-development of students, whose funds have been: the personal portfolio of achievements, career, list of future teacher, a bank of good practices. A correlation analysis to identify the relationship between the three teaching conditions and a general indicator of occupational mobility of students from the experimental groups, which proved that the closest relationship was with the pedagogical conditions "Promoting self-development of future teachers'.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського