РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413945<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Падалка О. І. 
Структура та особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів / О. І. Падалка // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 195-198. - укp.

Розкрито проблему формування пріоритетних педагогічних цінностей в навчально-виховному процесі ВНЗ. Виокремлено структурні компоненти пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів і висвітлено особливості їх формування. Визначено основні напрямки й етапи формування професійних цінностей в процесі підготовки майбутніх вихователів. Професійно-педагогічні цінності розглянуто як комплекс інтегративних утворень особистості, які виявляються у вибірковому ставленні до різних видів педагогічної діяльності залежно від рівня засвоєння нею досвіду, професійних знань, умінь та навичок, що фіксуються в потребах, мотивах, установках, оцінках, ідеалах та інтересах особистості. Зроблено висновки, що навчально-виховний процес у ВНЗ повинен спрямовуватися на формування ціннісної сфери майбутніх педагогів шляхом використання позитивного потенціалу цінностей, які набули даного статусу в процесі еволюції людства.

Раскрыта проблема формирования приоритетных педагогических ценностей в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Выделены структурные компоненты приоритетных педагогических ценностей будущих воспитателей и освещены особенности их формирования. Определены основные направления и этапы формирования профессиональных ценностей в процессе подготовки будущих воспитателей. Профессионально-педагогические ценности представлены как комплекс интегративных образований личности, которые проявляются в избирательном отношении к различным видам педагогической деятельности в зависимости от уровня усвоения ею опыта, профессиональных знаний, умений и навыков, которые фиксируются в потребностях, мотивах, установках, оценках, идеалах и интересах личностиа. Сделаны выводы, что учебно-воспитательный процесс в ВУЗ должен направляться на формирование ценностной сферы будущих педагогов путем использования позитивного потенциала ценностей, которые приобрели данный статус в процессе эволюции человечества.

The problems of formation of the priority of pedagogical values in the educational process of high school. It's considered the structural components of the priority of pedagogical values of future educators, and highlights features of their formation. It's found the main directions and stages of professional values in the process of preparing future educators. Vocational and educational values are represented as a set of integrative structures of personality, which manifested in the election for the various types of educational activities, depending on the level of assimilation of its experience, professional knowledge and skills, which are fixed to the needs, motivations, attitudes, evaluations, ideals and interestsаpersonality. It's concluded that the educational process at the university should be directed at developing values scope of future teachers through the use of positive potential values, which acquired this status in the course of human evolution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ю937.232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського