Старченко В. Н. Теоретическая модель педагогического процесса на уроке физкультуры и здоровья / В. Н. Старченко // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 186-189. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Исходя из теоретических моделей педагогического процеса, педагогической и учебной деятельности, разработана структура и примерное содержание деятельности учителя и ученика на уроке физкультуры и здоровья (ФиЗ). Разработанная структурно-функциональная модель педагогического процесса описана и представлена в виде схемы. Охарактеризована педагогическая деятельность учителя (включающая в себя демонстрацию культурных образцов деятельности, контроль над параметрами педагогической ситуации и параметрами учебной деятельности учащегося, коррекцию системы педагогических воздействий, создание условий для учащегося) и учебная деятельность учащегося (включающая в себя восприятие и усвоение образцов деятельности, их копирование и демонстрацию, контроль и коррекцию копий образцов деятельности). Отмечено, что разработанные теоретические конструкции могут быть использованы для разработки требований к современному уроку ФиЗ, для разработки системы оценки педагогической деятельности учителя и учебной деятельности ученика, а также для разработки схемы педагогического анализа урока. Виходячи з теоретичних моделей педагогічного процесу, педагогічної та навчальної діяльності, розроблено структуру і приблизний зміст діяльності вчителя та учня на уроці фізкультури і здоров'я (ФіЗ). Розроблену структурно-функціональну модель педагогічного процесу описано і представлено у вигляді схеми. Охарактеризовано педагогічну діяльність вчителя (яка включає в себе демонстрацію культурних зразків діяльності, контроль над параметрами педагогічної ситуації і параметрами навчальної діяльності учня, корекцію системи педагогічного впливу, створення умов для учня) і навчальна діяльність учня (яка включає в себе сприйняття і засвоєння зразків діяльності, їх копіювання і демонстрацію, контроль і корекцію копій зразків діяльності). Відзначено, що розроблені теоретичні конструкції може бути використано для розробки вимог до сучасного уроку ФіЗ, розробки системи оцінки педагогічної діяльності вчителя та навчальної діяльності учня, а також для розробки схеми педагогічного аналізу уроку. Basing on theoretical models of pedagogical process, pedagogical and educational activity the author develops a structure and rough contents of activity of the teacher and schoolchild at physical culture and health classes. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|