РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413980<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старченко В. Н. 
Теоретическая модель педагогического процесса на уроке физкультуры и здоровья / В. Н. Старченко // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 186-189. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Исходя из теоретических моделей педагогического процеса, педагогической и учебной деятельности, разработана структура и примерное содержание деятельности учителя и ученика на уроке физкультуры и здоровья (ФиЗ). Разработанная структурно-функциональная модель педагогического процесса описана и представлена в виде схемы. Охарактеризована педагогическая деятельность учителя (включающая в себя демонстрацию культурных образцов деятельности, контроль над параметрами педагогической ситуации и параметрами учебной деятельности учащегося, коррекцию системы педагогических воздействий, создание условий для учащегося) и учебная деятельность учащегося (включающая в себя восприятие и усвоение образцов деятельности, их копирование и демонстрацию, контроль и коррекцию копий образцов деятельности). Отмечено, что разработанные теоретические конструкции могут быть использованы для разработки требований к современному уроку ФиЗ, для разработки системы оценки педагогической деятельности учителя и учебной деятельности ученика, а также для разработки схемы педагогического анализа урока.

Виходячи з теоретичних моделей педагогічного процесу, педагогічної та навчальної діяльності, розроблено структуру і приблизний зміст діяльності вчителя та учня на уроці фізкультури і здоров'я (ФіЗ). Розроблену структурно-функціональну модель педагогічного процесу описано і представлено у вигляді схеми. Охарактеризовано педагогічну діяльність вчителя (яка включає в себе демонстрацію культурних зразків діяльності, контроль над параметрами педагогічної ситуації і параметрами навчальної діяльності учня, корекцію системи педагогічного впливу, створення умов для учня) і навчальна діяльність учня (яка включає в себе сприйняття і засвоєння зразків діяльності, їх копіювання і демонстрацію, контроль і корекцію копій зразків діяльності). Відзначено, що розроблені теоретичні конструкції може бути використано для розробки вимог до сучасного уроку ФіЗ, розробки системи оцінки педагогічної діяльності вчителя та навчальної діяльності учня, а також для розробки схеми педагогічного аналізу уроку.

Basing on theoretical models of pedagogical process, pedagogical and educational activity the author develops a structure and rough contents of activity of the teacher and schoolchild at physical culture and health classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського