РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Любченко Н. В. 
Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Н. В. Любченко // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 118-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості впливу ритмів електроенцефалограми на забезпечення адаптації до навчання студентів перших курсів, для чого досліджено стан біоелектричної активності головного мозку серед студентів перших курсів під час їх навчання у ВНЗ. Установлено, що у студентів на першому курсі бета-активність вище, ніж на другому, що може свідчити про нестійкий стан регуляторних механізмів. За результатами аналізу біоритмологічної структури ЕЕГ зроблено висновок, що міжпівкульова організація мозку і динаміка міжпівкульових взаємовідносин можуть розглядатися як індикатори адаптації студентів до навчання, оскільки питома вага повільнохвильової активності тета- і дельта-ритмів ЕЕГ студентів на першому курсі у порівнянні з другим свідчить про погіршення функціонування головного мозку, що має вагоме значення у забезпеченні успішної адаптації.

Проанализированы особенности влияния ритмов электроэнцефалограммы на обеспечение адаптации к обучению студентов первых курсов, для чего исследовано состояние биоэлектрической активности головного мозга среди студентов первых курсов во время их обучения в вузе. Установлено, что у студентов на первом курсе бета-активность выше, чем на втором, что может свидетельствовать о неустойчивом состоянии регуляторных механизмов. По результатам анализа биоритмологичной структуры ЭЭГ сделан вывод, что межполушарная организация мозга и динамика межполушарных взаимоотношений могут рассматриваться как индикаторы адаптации студентов к обучению, поскольку удельный вес медленноволновой активности тета- и дельта-ритмов ЭЭГ студентов на первом курсе по сравнению со вторым свидетельствует об ухудшении функционирования головного мозга, что имеет большое значение в обеспечении успешной адаптации.

The article discusses some results of spatial organization of the brain activity; analyzes background EEEG rhythms as a factor of 1th-year studentsТ adaptation to education at institutions if higher educational.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського