Любченко Н. В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Н. В. Любченко // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 118-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано особливості впливу ритмів електроенцефалограми на забезпечення адаптації до навчання студентів перших курсів, для чого досліджено стан біоелектричної активності головного мозку серед студентів перших курсів під час їх навчання у ВНЗ. Установлено, що у студентів на першому курсі бета-активність вище, ніж на другому, що може свідчити про нестійкий стан регуляторних механізмів. За результатами аналізу біоритмологічної структури ЕЕГ зроблено висновок, що міжпівкульова організація мозку і динаміка міжпівкульових взаємовідносин можуть розглядатися як індикатори адаптації студентів до навчання, оскільки питома вага повільнохвильової активності тета- і дельта-ритмів ЕЕГ студентів на першому курсі у порівнянні з другим свідчить про погіршення функціонування головного мозку, що має вагоме значення у забезпеченні успішної адаптації. Проанализированы особенности влияния ритмов электроэнцефалограммы на обеспечение адаптации к обучению студентов первых курсов, для чего исследовано состояние биоэлектрической активности головного мозга среди студентов первых курсов во время их обучения в вузе. Установлено, что у студентов на первом курсе бета-активность выше, чем на втором, что может свидетельствовать о неустойчивом состоянии регуляторных механизмов. По результатам анализа биоритмологичной структуры ЭЭГ сделан вывод, что межполушарная организация мозга и динамика межполушарных взаимоотношений могут рассматриваться как индикаторы адаптации студентов к обучению, поскольку удельный вес медленноволновой активности тета- и дельта-ритмов ЭЭГ студентов на первом курсе по сравнению со вторым свидетельствует об ухудшении функционирования головного мозга, что имеет большое значение в обеспечении успешной адаптации. The article discusses some results of spatial organization of the brain activity; analyzes background EEEG rhythms as a factor of 1th-year studentsТ adaptation to education at institutions if higher educational. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|