РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414106<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гусакова М. П. 
Опосредствовоние коррекцией обучения как средства развития / М. П. Гусакова // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 30-33. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Отмечено, что учебные технологии могут приводить к травмирующему эффекту. Обоснованно реализацию интеграции процесса обучения-развитие, что наталкивается на нейропсихологические и личностные свойства детей, препятствующие образовательному процессу или искажают его. Раскрыто значение образовательной триады развитие - коррекция - обучения, реализованной в программе "Коучинг детства" в рамках подготовки детей к школе. Указано, что коррекция приближает обучение к развитию за счет создания образовательного круга: взаимодействие психолога и ребенка организуется на основе фасилитуючого обратной связи.

Відзначено, що навчальні технології можуть приводити до травмувального ефекту. Обгрунтовано реалізацію інтеграції процесу навчання-розвиток, що наштовхується на нейропсихологічні й особистісні властивості дітей, що перешкоджають освітньому процесу або спотворюють його. Розкрито значення освітньої тріади розвиток - корекція - навчання, яка була реалізована у програмі "Коучинг дитинства" у рамках підготовки дітей до школи. Зазначено, що корекція наближає навчання до розвитку за рахунок створення освітнього кола: взаємодія психолога та дитини організується на основі фасилітуючого зворотного зв'язку.

It is noted that educational technology can lead to a traumatic effect. Reasonable implementation of the integration of the learning process-development, which meets on neuropsychological and personal characteristics of children, affecting the educational process or distorts it. Revealed the value of the educational development of the triad - correction - based training, implemented in the program "Coaching children" in preparation for school. Indicated that the correction brings the training to the development by creating educational circles: interaction of a child psychologist and is based on a feedback.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.2 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського