Гусакова М. П. Опосредствовоние коррекцией обучения как средства развития / М. П. Гусакова // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 30-33. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Отмечено, что учебные технологии могут приводить к травмирующему эффекту. Обоснованно реализацию интеграции процесса обучения-развитие, что наталкивается на нейропсихологические и личностные свойства детей, препятствующие образовательному процессу или искажают его. Раскрыто значение образовательной триады развитие - коррекция - обучения, реализованной в программе "Коучинг детства" в рамках подготовки детей к школе. Указано, что коррекция приближает обучение к развитию за счет создания образовательного круга: взаимодействие психолога и ребенка организуется на основе фасилитуючого обратной связи. Відзначено, що навчальні технології можуть приводити до травмувального ефекту. Обгрунтовано реалізацію інтеграції процесу навчання-розвиток, що наштовхується на нейропсихологічні й особистісні властивості дітей, що перешкоджають освітньому процесу або спотворюють його. Розкрито значення освітньої тріади розвиток - корекція - навчання, яка була реалізована у програмі "Коучинг дитинства" у рамках підготовки дітей до школи. Зазначено, що корекція наближає навчання до розвитку за рахунок створення освітнього кола: взаємодія психолога та дитини організується на основі фасилітуючого зворотного зв'язку. It is noted that educational technology can lead to a traumatic effect. Reasonable implementation of the integration of the learning process-development, which meets on neuropsychological and personal characteristics of children, affecting the educational process or distorts it. Revealed the value of the educational development of the triad - correction - based training, implemented in the program "Coaching children" in preparation for school. Indicated that the correction brings the training to the development by creating educational circles: interaction of a child psychologist and is based on a feedback. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.2 + Ю984.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|