РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414112<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Массанов А. 
Психологічні умови розвитку соціальної зрілості старшокласника / А. Массанов // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито психологічні умови розвитку соціальної зрілості в юнацькому віці. Розглянуто здатність особистості до подолання психологічних бар'єрів у професійному й особистісному самовизначенні. Розроблено процес самовизначення старшокласників у вигляді діяльності, що має певні фази, серед яких орієнтовна, програмування, реалізація програми, контрольно-коректувальна. Зазначено, що формування в старшокласників перспективних цілей діяльності в рамках своєї майбутньої професії й різного роду захоплень, є джерелом їх активності в процесі подолання труднощів особистісного зростання, досягнення соціальної зрілості.

Раскрыто психологические условия развития социальной зрелости в юношеском возрасте. Рассмотрено способность личности к преодолению психологических барьеров в профессиональном и личностном самоопределении. Представлен процесс самоопределения старшеклассников в виде деятельности, что имеет определенные фазы, среди которых ориентировочная, программирования, реализация программы, контрольно-коррекционная. Отмечено, что формирование у старшеклассников перспективных целей деятельности в рамках своей будущей профессии и разного рода увлечений, является источником их активности в процессе преодоления трудностей личностного роста, достижения социальной зрелости.

Revealed the psychological conditions for the development of social maturity in adolescence. Examined the ability of the individual to overcome the psychological barriers in the professional and personal self-determination. Through the process of self-determination of seniors in an activity that has a certain phase, such as estimated, programming, program implementation, control and correction. It is noted that the formation of a high school advanced performance objectives as part of their future profession and all sorts of hobbies, is the source of their activity in the process of overcoming difficulties, personal growth, achieving social maturity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського