Сакалюк О. Феномен толерантності в контексті полікультурної освіти / О. Сакалюк // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 79-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто сутність поняття "толерантність". Теоретично обгрунтовано різні підходи до розуміння феномену "толерантність", "толерантна особистість" у контексті полікультурної освіти. Виділено рівні визначення толерантності, серед яких цивілізаційний, міжнародний, етнічний, соціальний, індивідуальний. Зазначено, що низький рівень виховання толерантності призводить до негативних явищ ксенофобії, агресивності, соціальної напруженості. Рассмотрена сущность понятия "толерантность". Теоретически обосновано различные подходы к пониманию феномена "толерантность", "толерантная личность" в контексте поликультурного образования. Выделено уровни определения толерантности, среди которых цивилизационный, международный, этнический, социальный, индивидуальный. Отмечено, что низкий уровень воспитания толерантности приводит к негативным явлениям ксенофобии, агрессивности, социальной напряженности. The essence of the concept of "tolerance." Theoretically justified by the different approaches to understanding the phenomenon of "tolerance," "tolerant person" in the context of multicultural education. Allocated to determine the level of tolerance among whom civilization, international, ethnic, social, personal. It is noted that the low level of education of tolerance leads to the negative phenomena of xenophobia, aggression, and social tensions. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ю702.39
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|