РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414125<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вереітіна І. А. 
Реалізація концепції інтегрованого навчання "Загальної екології" студентів технічних закладів засобами англійської мови / І. А. Вереітіна // Наука і освіта. - 2011. - № 1. - С. 23-26. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто можливість об'єднання в навчальній діяльності теоретичних знань і практичних умінь майбутніх екологів під час вивчення дисципліни "Загальна екологія" шляхом впровадження інтегрованого навчання через процесуальну інтеграцію предметів, які не мають суміжної смислової сутності, актуальність розробки якого детермінована потребою у спеціалістах, які здатні здійснювати усне і писемне спілкування у виробничо-технологічній, організаційно-управлінській, науково-дослідній діяльності. Висвітлено принципи, особливості трикомпонентної структури концепції інтегрованого навчання, охарактеризовано передмовленнєві, мовленнєві вміння першого і другого порядку та інтегровані вміння I - III порядку, для розвитку яких наведено практичні завдання професійної направленості. Зазначено, що перехід від лінгвістичної до професійно-орієнтованої діяльності, що здійснюється англійською мовою, буде сприяти досягненню студентами високого рівня іншомовної компетенції.

Рассмотрена возможность объединения в учебной деятельности теоретических знаний и практических умений будущих экологов при изучении дисциплины "Общая экология" путем внедрения интегрированного обучения через процессуальную интеграцию предметов, не имеющих смежной смысловой сущности, актуальность разработки которого детерминирована потребностью в специалистах, способных осуществлять устное и письменное общение в производственно-технологической, организационно-управленческой, научно-исследовательской деятельности. Выделены принципы, особенности трехкомпонентной структуры концепции интегрированного обучения. Охарактеризованы предречевые, речевые умения первого и второго порядка, интегрированные умения I - III порядка, для развития которых приведены практические задачи профессиональной направленности. Отмечено, что переход от лингвистической к профессионально-ориентированной деятельности, осуществляемой на английском языке, будет способствовать достижению студентами высокого уровня иноязычной компетенции.

The article analyzes possibility of combining theoretical knowledge and practical skills in teaching "Fundamentals of Ecology" to future ecologists by means of the English language. It is shown that with the increase in the role of foreign languages in modern life there increases the need for specialists capable of oral and written foreign language communication in various fields of human activity, including ecological sphere. It is proved that the system transition from linguistic work to professionally oriented activity conducted in English will help students to active the highest level of foreign language speech competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2 + Б1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського