РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414131<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Копусь О. А. 
Дидактична стратегія як проект керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів / О. А. Копусь // Наука і освіта. - 2011. - № 1. - С. 47-50. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Подано трактування сутності дидактичної стратегії (ДС) як проекту керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів на засадах компетентнісного та системного підходів. Відзначено, що суть даного проекту грунтується на його структурності з виокремленням обов'язкових компонентів, конкретних дій та операцій, на здійсненні керівництва системою підготовки магістрантів, створенні передбачуваних варіантів майбутньої діяльності та прогнозуванні її результатів. Визначено та охарактеризовано компоненти ДС, рівні суб'єктної взаємодії в навчанні. Доведено, що проектування змісту навчання в ДС відбувається за двома напрямками: засвоєння системи знань, їх застосування, оволодіння системою дій, операцій та прийомів навчальної роботи, коригування мотивації навчання, а також удосконалення способів управління навчально-пізнавальною діяльністю та контролю над нею.

Дана трактовка сущности дидактической стратегии (ДС) как проекта управляемой деятельности подготовки будущих магистров-филологов на основе компетентностного и системного подходов. Отмечено, что суть данного проекта основывается на его структурности, с выделением обязательных компонентов, конкретных действий и операций, на осуществлении руководства системой подготовки магистрантов, создании предсказуемых вариантов будущей деятельности и прогнозировании ее результатов. Определены и охарактеризованы компоненты ДС, уровни субъектного взаимодействия в обучении. Доказано, что проектирование содержания обучения в ДС происходит в двух направлениях: усвоение системы знаний, их применение, овладение системой действий, операций и приемов учебной работы, корректировка мотивации обучения, а также совершенствование способов управления учебно-познавательной деятельностью и контроля над ней.

The author defines and characterizes the didactic strategy as a project of guided activity in training post-graduate philology students. Particular attention is paid to the competence and system approaches. The author ascertains and characterizes waysof optimization of preparing post-graduate philology students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського