Копусь О. А. Дидактична стратегія як проект керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів / О. А. Копусь // Наука і освіта. - 2011. - № 1. - С. 47-50. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Подано трактування сутності дидактичної стратегії (ДС) як проекту керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів на засадах компетентнісного та системного підходів. Відзначено, що суть даного проекту грунтується на його структурності з виокремленням обов'язкових компонентів, конкретних дій та операцій, на здійсненні керівництва системою підготовки магістрантів, створенні передбачуваних варіантів майбутньої діяльності та прогнозуванні її результатів. Визначено та охарактеризовано компоненти ДС, рівні суб'єктної взаємодії в навчанні. Доведено, що проектування змісту навчання в ДС відбувається за двома напрямками: засвоєння системи знань, їх застосування, оволодіння системою дій, операцій та прийомів навчальної роботи, коригування мотивації навчання, а також удосконалення способів управління навчально-пізнавальною діяльністю та контролю над нею. Дана трактовка сущности дидактической стратегии (ДС) как проекта управляемой деятельности подготовки будущих магистров-филологов на основе компетентностного и системного подходов. Отмечено, что суть данного проекта основывается на его структурности, с выделением обязательных компонентов, конкретных действий и операций, на осуществлении руководства системой подготовки магистрантов, создании предсказуемых вариантов будущей деятельности и прогнозировании ее результатов. Определены и охарактеризованы компоненты ДС, уровни субъектного взаимодействия в обучении. Доказано, что проектирование содержания обучения в ДС происходит в двух направлениях: усвоение системы знаний, их применение, овладение системой действий, операций и приемов учебной работы, корректировка мотивации обучения, а также совершенствование способов управления учебно-познавательной деятельностью и контроля над ней. The author defines and characterizes the didactic strategy as a project of guided activity in training post-graduate philology students. Particular attention is paid to the competence and system approaches. The author ascertains and characterizes waysof optimization of preparing post-graduate philology students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|