РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Руденко Т. Б. 
Сутність культури педагогічного спілкування майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Т. Б. Руденко // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено сутність культури педагогічного спілкування та її роль у професійній діяльності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Розглянуто співвідношення в тріаді педагогічна майстерність - педагогічна культура - педагогічна інтуїція. Виокремлено наступні складники у структурі феномену "культура педагогічного спілкування": загальна культура людини, психолого-педагогічні знання, уміння та навички, відповідний емоційний настрій та спрямованість педагога на ефективну взаємодію в навчально-виховному процесі. Зазначено, що мовленнєва культура є необхідною професійною якістю, формуванню й розвитку якої необхідно приділяти увагу під час підготовки майбутніх учителів гуманітарного циклу.

Определена сущность культуры педагогического общения и его роль в профессиональной деятельности будущих учителей гуманитарных дисциплин. Рассмотрено соотношение понятий в триаде педагогическое мастерство - педагогическая культура - педагогическая интуиция. Выделены следующие составляющие в структуре феномена "культура педагогического общения": общая культура человека, психолого-педагогические знания, умения и навыки, соответствующий эмоциональный настрой и направленность педагога на эффективное взаимодействие в учебно-воспитательном процессе. Указано, что речевая культура является необходимым профессиональным качеством, формированию и развитию которой необходимо уделять внимание при подготовке будущих учителей гуманитарного цикла.

The article investigates culture of pedagogical communication which embraces general personal culture, psycho-pedagogical knowledge, abilities and skills, appropriate emotional mood and teacher's orientation at effective interaction in educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського