Бриль Г. К. Еколого-естетичне виховання молодших школярів у процесі ігрової діяльності / Г. К. Бриль, Л. Г. Савлучинська, І. М. Лебідь // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 71-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування еколого-естетичного виховання учнів початкових класів у процесі ігрової діяльності. Розроблено й класифіковано ігри еколого-естетичної спрямованості: перша - ігри, спрямовані на розвиток здатності молодших школярів розрізняти зовнішні властивості природних об'єктів і явищ; друга - ігри, пов'язані з удосконаленням уміння виявляти співчуття; третя - ігри, які сприяють розвитку сприйнятливості до зовнішньої виразності в природі і здатності виявляти співчуття стосовно антропоморфізованих природних об'єктів. Відзначено, що ефективність ігор залежить від системи подачі матеріалу. В перспективі заплановано проведення ігор-змагань, сюжетно-рольових, театралізованих ігор еколого-естетичної спрямованості. Теоретически обоснована и экспериментально апробирована методика формирования эколого-эстетического воспитания младших школьников в процессе игровой деятельности. Разработаны и классифицированы игры эколого-эстетической направленности: первая - игры, направленные на развитие способности младших школьников различать внешние свойства природных объектов и явлений; вторая - игры, связанные с совершенствованием умения проявлять сочувствие; третья - игры, способствующие развитию восприимчивости к внешней выразительности в природе и способности проявлять сочувствие по отношению к антропоморфизованным природным объектам. Отмечено, что эффективность игры зависит от системы подачи материала. В перспективе запланировано проведение игр-соревнований, сюжетно-ролевых, театрализованных игр эколого-эстетической направленности. The article brings up the problem of ecological and aesthetic education of junior pupils. It ascertains the main notions of the research; presents a developed series of games of ecological and aesthetic direction for children of junior school age. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.385.859
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|