РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414168<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кучерява О. А. 
Шляхи реалізації культурологічного принципу навчання української мови у вищій школі / О. А. Кучерява // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 91-93. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зроблено спробу описати головні положення культурологічного принципу як дидактичного принципу вищої школи та укласти систему лінгвокультурологічних завдань (ЛЗ)для студентів філологічних факультетів, побудованих на засадах когнітивної лінгвістики і спрямованих на нагромадження та опрацювання інформації українознавчого характеру, опрацювання образного значення, пов'язаного з певним фразеологізмом, художнім текстом, опанування національно-культурних компонентів слова або словосполучення із залученням прийомів концептуального аналізу, побудову власних висловлювань із використанням відповідних мовних одиниць, які переживаються як особистісно значущі. Зазначено, що робота з культурними концептами шляхом використання ЛЗ та концептуального аналізу слова і художнього тексту становить сутність когнітивно-концептуальної методики навчання української мови у вищій школі.

Сделана попытка описать основные положения культурологического принципа как дидактического принципа высшей школы и упорядочить систему лингвокультурологических задач (ЛЗ) для студентов филологических факультетов, направленной на накопление и обработку информации украиноведческого характера, обработку образного значения, связанного с определенным фразеологизмом, художественным текстом, овладение национально-культурными компонентами слова или словосочетания, построение собственных высказываний с использованием соответствующих языковых единиц, которые переживаются как личностно значимые. Отмечено, что работа с культурными концептами путем использования ЛЗ, концептуального анализа слова и художественного текста составляет сущность когнитивно-концептуальной методики обучения украинскому языку в высшей школе.

The article characterizes the most perspective ways of realizing the cultural principle of teaching Ukrainian at higher school. It determines the basic theses of the cultural principle as a didactic principle of higher school, suggests the system of linguocultural tasks for students-philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського