Кучерява О. А. Шляхи реалізації культурологічного принципу навчання української мови у вищій школі / О. А. Кучерява // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 91-93. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Зроблено спробу описати головні положення культурологічного принципу як дидактичного принципу вищої школи та укласти систему лінгвокультурологічних завдань (ЛЗ)для студентів філологічних факультетів, побудованих на засадах когнітивної лінгвістики і спрямованих на нагромадження та опрацювання інформації українознавчого характеру, опрацювання образного значення, пов'язаного з певним фразеологізмом, художнім текстом, опанування національно-культурних компонентів слова або словосполучення із залученням прийомів концептуального аналізу, побудову власних висловлювань із використанням відповідних мовних одиниць, які переживаються як особистісно значущі. Зазначено, що робота з культурними концептами шляхом використання ЛЗ та концептуального аналізу слова і художнього тексту становить сутність когнітивно-концептуальної методики навчання української мови у вищій школі. Сделана попытка описать основные положения культурологического принципа как дидактического принципа высшей школы и упорядочить систему лингвокультурологических задач (ЛЗ) для студентов филологических факультетов, направленной на накопление и обработку информации украиноведческого характера, обработку образного значения, связанного с определенным фразеологизмом, художественным текстом, овладение национально-культурными компонентами слова или словосочетания, построение собственных высказываний с использованием соответствующих языковых единиц, которые переживаются как личностно значимые. Отмечено, что работа с культурными концептами путем использования ЛЗ, концептуального анализа слова и художественного текста составляет сущность когнитивно-концептуальной методики обучения украинскому языку в высшей школе. The article characterizes the most perspective ways of realizing the cultural principle of teaching Ukrainian at higher school. It determines the basic theses of the cultural principle as a didactic principle of higher school, suggests the system of linguocultural tasks for students-philologists. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|