РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414172<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ремез Н. Д. 
Експериментальна модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів / Н. Д. Ремез // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 103-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру феномену "готовність вчителів гуманітарних дисциплін" до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Виділено три взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний. Визначено та виокремлено рівні готовності вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання. Наведено експериментальну модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено та показано коннект елективного курсу "Тестове оцінювання навчальних досягнень учнів у межах дисциплін гуманітарного циклу", етапи його реалізації. На основі порівняння кількісних та якісних показників констатувального та формувального етапів дослідження, на останньому з яких здійснювалась реалізація креативної моделі, засвідчено її ефективність та актуальність.

Рассмотрена структура феномена "готовность учителей гуманитарных дисциплин" к тестовой оценке знаний учащихся. Выделены три взаимосвязанных компоненты: мотивационный, содержательный, процессуальный, конкретизированы уровни готовности учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию. Представлена экспериментальная модель подготовки учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию учебных достижений учащихся. Определен и представлен коннект элективного курса "Тестовое оценивание учебных достижений обучающихся в рамках дисциплин гуманитарного цикла", этапы его реализации. На основе сравнения количественных и качественных показателей констатирующего и формирующего этапов исследования, на последнем из которых осуществлялась реализация креативной модели, засвидетельствована ее эффективность и актуальность.

The article demonstrates an experimental model of training humanities teachers in postgraduate education for testing academic achievements. The author presents some results of stating and forming experiments: scientifically substantiates pedagogical conditions of training humanities teachers' in postgraduate education for testing students' academic achievements.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського