РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414187<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борова Т. А. 
Оцінювання професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу / Т. А. Борова, Г. П. Бородай // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 33-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано модель професійного розвитку працівника ВНЗ, в основу якої покладено системний, діяльнісний, компетентнісний та синергетичний підходи. На основі анкетування 200-т науково-педагогічних працівників харківських ВНЗ встановлено індивідуальний рейтинг кожного науково-педагогічного працівника (НПП) (в даному випадку - оцінювання рівня професійного розвитку викладачів кафедри іноземних мов), окреслено шляхи вдосконалення викладацької майстерності, виокремлено складові професійної діяльності НПП ВНЗ, описано інструментарій оцінювання професійного розвитку науково-педагогічного працівника ВНЗ, в основі якого є кваліметричні методи оцінювання. Наведено приклади використання динамічно-циклічної моделі професійного розвитку працівника ВНЗ.

Обоснована модель профессионального развития сотрудника ВУЗ, в основу которой положен системный, деятельностный, компетентностный и синергетический подходы. На основе анкетирования 200-т научно-педагогических работников харьковских ВУЗ установлен индивидуальный рейтинг каждого научно-педагогического работника (НПП) (в данном случае - оценка уровня профессионального развития преподавателей кафедры иностранных языков). Очерчены пути совершенствования преподавательского мастерства, выделены составляющие профессиональной деятельности НПП ВУЗ, описан инструментарий оценки профессионального развития научно-педагогического работника ВУЗ, в основе которого квалиметрические методы оценивания. Приведены примеры использования динамически-циклической модели профессионального развития работника ВУЗ.

The article substantiates the model of university teachers' professional development; ascertains components of professional activity of higher school scientific pedagogical staff. It describes assessment tools for higher school staff's proficiency development; demonstrates application of the dynamic model of teachers' professional development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського