Борова Т. А. Оцінювання професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу / Т. А. Борова, Г. П. Бородай // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 33-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Обгрунтовано модель професійного розвитку працівника ВНЗ, в основу якої покладено системний, діяльнісний, компетентнісний та синергетичний підходи. На основі анкетування 200-т науково-педагогічних працівників харківських ВНЗ встановлено індивідуальний рейтинг кожного науково-педагогічного працівника (НПП) (в даному випадку - оцінювання рівня професійного розвитку викладачів кафедри іноземних мов), окреслено шляхи вдосконалення викладацької майстерності, виокремлено складові професійної діяльності НПП ВНЗ, описано інструментарій оцінювання професійного розвитку науково-педагогічного працівника ВНЗ, в основі якого є кваліметричні методи оцінювання. Наведено приклади використання динамічно-циклічної моделі професійного розвитку працівника ВНЗ. Обоснована модель профессионального развития сотрудника ВУЗ, в основу которой положен системный, деятельностный, компетентностный и синергетический подходы. На основе анкетирования 200-т научно-педагогических работников харьковских ВУЗ установлен индивидуальный рейтинг каждого научно-педагогического работника (НПП) (в данном случае - оценка уровня профессионального развития преподавателей кафедры иностранных языков). Очерчены пути совершенствования преподавательского мастерства, выделены составляющие профессиональной деятельности НПП ВУЗ, описан инструментарий оценки профессионального развития научно-педагогического работника ВУЗ, в основе которого квалиметрические методы оценивания. Приведены примеры использования динамически-циклической модели профессионального развития работника ВУЗ. The article substantiates the model of university teachers' professional development; ascertains components of professional activity of higher school scientific pedagogical staff. It describes assessment tools for higher school staff's proficiency development; demonstrates application of the dynamic model of teachers' professional development. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|