РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414197<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гулай О. І. 
Дидактичне обгрунтування цілей навчальної діяльності / О. І. Гулай // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 68-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблему проектування цілей навчальної діяльності, визначено основні складові знань, умінь і навичок на прикладі вивчення хімії у технічному університеті. Сформульовано вимоги до проектування цілей навчальної діяльності: забезпечення зрозумілості, ієрархічності та прогнозованості. Виокремлено основні складові цілепокладання, яке є одним із вольових компонентів мотиваційної сфери людини: відбір цілей, прийняття та розуміння цілі, поставленої викладачем, вибір однієї цілі серед багатьох та обгрунтування цього вибору, співвідношення цілей зі своїми можливостями, визначення послідовності цілей, ресурсів, постановка нових цілей, конкретизація цілі, зміна цілей залежно від ситуації, вибір засобів і способів досягнення цілі, постановка нестандартних, творчих цілей.

Проанализирована проблема проектирования целей учебной деятельности, определены основные составляющие знаний, умений и навыков на примере изучения химии в техническом университете. Сформулированы требования к проектированию целей учебной деятельности: обеспечение понятности, иерархичности и прогнозированности. Выделены основные составляющие целеполагания, которое является одним из волевых компонентов мотивационной сферы человека: отбор целей, принятие и понимание цели, поставленной преподавателем, выбор одной цели среди многих и обоснование этого выбора, соотношение целей с их возможностями, определение последовательности целей, ресурсов, постановка новых целей, конкретизация цели, изменение целей в зависимости от ситуации, выбор средств и способов достижения цели, постановка нестандартных, творческих целей.

The article presents results of research on the problem of projecting educational activity aims. It determines the basic constituents of knowledge, abilities and skills on chemistry. Due to the elaborated model it is possible to effectively plan educational process at the level of course, content module and concrete lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського