РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414203<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єрмакова С. С. 
Підвищення якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів на основі моніторингових досліджень / С. С. Єрмакова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 89-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемам моніторингу якості професійної підготовки в системі професійної освіти, зазначено актуальність досліджень кваліметричної технології моніторингу якості професійної освіти, проектування критеріальної бази і методики її застосування, ефективність моніторингових досліджень у ВТНЗ. Наведено каркас категорій терміносистеми моніторингу професійної підготовки: "моніторинг - оцінка - норма", особливістю якого є його інноваційна необхідність, сутністю якої є організація навчального процесу з участю викладачів, компетентних і у технічних дисциплінах, і у питаннях педагогіки та психології, прогнозування та управління якістю освіти на випередження, вибір тих педагогічних стратегій, які найбільш пріоритетні вже сьогодні. Підкреслено актуальність кваліметричного підходу до розвитку освітніх систем для принципово нового рівня об'єктивності та надійності в оцінці якості професійної підготовки студентів ВТНЗ.

На основе анализа научных исследований, посвященных проблемам мониторинга качества профессиональной подготовки в системе профессионального образования указана актуальность исследований квалиметрической технологии мониторинга качества профессионального образования, проектирования критериальной базы и методики ее применения, эффективность мониторинговых исследований в ВТУЗ. Представлен каркас категорий терминосистемы мониторинга профессиональной подготовки: "мониторинг -оценка - норма". Отмечено, что его особенностью является инновационная необходимость: организация учебного процесса с участием преподавателей, компетентных и в технических дисциплинах, и в вопросах педагогики и психологии; прогнозирование и управление качеством образования на опережение; выбор тех педагогических стратегий, которые наиболее приоритетны уже сегодня. Подчеркнута актуальность квалиметрического подхода к развитию образовательных систем для принципиально нового уровня объективности и надежности в оценке качества профессиональной подготовки студентов высших технических учебных заведений.

The article raises the problem of upgrading professional preparation of teachers of higher technical educational establishments on the basis of monitoring research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського