РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ігнатюк О. А. 
Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів / О. А. Ігнатюк // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 99-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено змістову характеристику розроблених інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін: "Психологія", "Психологія управління", "Основи управління соціальними системами", "Сучасні управлінські технології", методичне забезпечення яких розроблено кафедрою "Педагогіка і психологія управління соціальними системами". На основі результатів опитування 426-ти студентів технічного університету визначено вплив психолого-педагогічних та управлінських дисциплін на студентів у випереджальній фаховій підготовці, яка спрямована не тільки на формування професійної компетенції сучасних інженерних кадрів, а й готовності до професійної діяльності, особистісно-професійного розвитку та самовдосконалення. Доведено, що викладання вищеназваних дисциплін сприяє набуттю майбутніми фахівцями відповідної ієрархії знань: "зміст науково-теоретичних знань - практично-процесуальні знання".

Дана содержательная характеристика разработанных интегрированных психолого-педагогических и управленческих дисциплин: "Психология", "Психология управления", "Основы управления социальными системами", "Современные управленческие технологии", методическое обеспечение которых разработаны кафедрой "Педагогика и психология управления социальными системами" ХПИ. На основе результатов опроса 426-ти студентов технического университета ХПИ определено влияние преподавания психолого-педагогических и управленческих дисциплин на студентов в опережающей профессиональной подготовке, которая направлена не только на формирование профессиональной компетенции современных инженерных кадров, но и готовности к профессиональной деятельности, к личностно-профессиональному развитию и самосовершенствованию. Доказано, что преподавание вышеназванных дисциплин способствует приобретению будущими специалистами соответствующей иерархии знаний, представленной в виде системы: "содержание научно-теоретических знаний - практически-процессуальные знания".

The article is devoted to application of balanced presence of integrated psychological, pedagogical and administrative disciplines and optimization of methods of their application in the system of professional training at technical university as a basis of forming high-quality, competitive, competent experts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського