РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414228<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Орєхова Л. І. 
Методологічні підходи та історичні технології забезпечення якості підготовки фахівців у вищій школі / Л. І. Орєхова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 170-174. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано процес становлення та розвитку методики викладання рідної мови як науки у другій половині XIX - на початку XX ст., висвітлено значення методичного спадку видатних методистів і просвітників Ф. І. Буслаєва, Б. Грінченка, І. Огієнка, О. Потебні, С. Русової, К. Д. Ушинського та І. І. Срезнєвського. Акцентовано на історичному підході у викладанні рідної мови, який забезпечує зв'язок і розвиток ідей, пізнання змісту сучасного через минуле, основу для руху вперед, підтверджує багатоаспектність і відповідність ідей педагогів-науковців сучасним положенням національної системи навчання та виховання, а також необхідність детального та глибокого вивчення їх спадщини. Обгрунтовано, що в працях видатних педагогів порушено багато питань, які не втратили своєї актуальності і можуть визначити шляхи оновлення та засоби реформування вищої освіти України.

Проанализирован процесс становления и развития методики преподавания родного языка как науки во второй половине XIX - начале XX в., определено значение научного наследия выдающихся просветителей и методистов Ф. И. Буслаева, Б. Гринченко, И. Огиенко, А. Потебни, С. Русовой, К. Д. Ушинского и И. И. Срезневского. Акцентировано на историческом подходе в преподавании родного языка, обеспечивающего взаимосвязь и развитие идей, познание содержания современного через прошлое, основу для движения вперед, подтверждающего многоаспектность и соответствие идей педагогов-ученых современным положением национальной системы обучения и воспитания. Обосновано, что в трудах выдающихся педагогов затронуто много вопросов, которые не потеряли своей актуальности и могут определить пути обновления и средства реформирования высшего образования Украины.

The article proves that works by prominent teachers and enlighteners raise many important issues which are actual even nowadays. If to consider them carefully, they can give answers to modern problem of education, and to ascertain ways of updating andmeans of reforming higher education in Ukraine. Among well-known figures and enlighteners of the past there are F. I. Buslayev, B. Hrinchenko, I. Ogiyenko, O. Potebnya, S. Rusova, K. D. Ushinskiy, I. I. Sreznevskiy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського