РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414231<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пермінова Л. А. 
Застосування концепції менеджменту знань у системі навчання студентів / Л. А. Пермінова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 181-184. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми менеджменту знань з позицій інформаційного та персоніфікованого підходів, обгрунтовано педагогічні умови застосування сучасної концепції менеджменту знань в освітньому просторі вищої педагогічної школи в контексті переосмислення основ менеджменту знань: знання - організація процесу надбання знань - функції суб'єктів освітнього процесу - результати і методи їх досягнення. Зазначено актуальність переходу функції викладача як менеджера в освітньому процесі у функцію коуча, пріоритетним напрямком роботи якого стає стимулювання самоосвіти студента. Сформульовано умови ефективної реалізації концепції переходу від менеджменту до самоменеджменту, яка включає методологічні принципи, розгляд освітнього процесу як процесу нелінійної взаємодії його учасників, наукове обгрунтування логіки реалізації освітнього процесу.

Осуществлен теоретический анализ проблемы менеджмента знаний с позиций информационного и персонифицированного подходов, обоснованы педагогические условия применения современной концепции менеджмента знаний в образовательном пространстве высшей педагогической школы в контексте переосмысления основ менеджмента знаний: знание - организация процесса приобретения знаний - функции субъектов образовательного процесса - результаты и методы их достижения. Указана актуальность перехода функции преподавателя как менеджера в образовательном процессе в функцию коуча, приоритетным направлением работы которого является стимулирование самообразования студента. Сформулированы условия эффективной реализации концепции перехода от менеджмента до самоменеджмента, которая включает методологические принципы, рассмотрение образовательного процесса как процесса нелинейного взаимодействия его участников, научное обоснование логики реализации образовательного процесса.

The article substantiates terms of introducing the concept of knowledge management into the practice of professional training of future teachers' at higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського