Перова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 184-187. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Описано процедуру визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів, основою яких є ключові, загальнопрофесійні та спеціальні компетентності за допомогою застосування методу "Делфі". Наведено карти експертної оцінки видів ключових компетентностей майбутніх філологів, яка проводилась у два етапи. Констатовано доцільність включення до складу ключових компетентностей інформаційної, міжкультурної комунікативної, соціально-правової, діяльнісної компетентностей та самовдосконалення. Рекомендовано впроваджувати визначені ключові компетентності у процес підготовки майбутніх учителів-філологів. Описана процедура определения составляющих модели ключевых компетенций будущих учителей-филологов, основой которой являются ключевые, общепрофессиональные и специальные компетентности с применением метода "Делфи". Представлены карты экспертной оценки видов ключевых компетентностей будущих филологов, проводившейся в два этапа. Констатирована целесообразность включения в состав ключевых компетентностей информационной, межкультурной, коммуникативной, социально-правовой, деятельностной компетентностей и самосовершенствования. Рекомендовано внедрять определенные ключевые компетентности в процесс подготовки будущих учителей-филологов. The article deals with the problem of determining the structure of the key competences model of future teachers-philologists via the Delphi methods. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|