РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414233<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пинзеник О. М. 
Методологічне підгрунтя розвитку професійної майстерності викладача / О. М. Пинзеник // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 188-191. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено вихідні концептуальні положення цілеспрямованого розвитку професійної майстерності викладача в освітньому просторі ВНЗ. Зазначено, що пріоритетним напрямком за умов особистісно орієнтованої освітньої парадигми є врахування акмеологічних аспектів у професійній складовій становлення педагога. Запропоновано на основі результатів зіставлення розробленої моделі фахової характеристики викладача з реальним станом виявлення означених якостей у конкретного фахівця обгрунтувати стратегічне прогнозування та проектування програмного та дидактико-методичного забезпечення процесу зростання викладача, цілісність та ієрархічна супідрядність яких забезпечується реалізацією ідеї поліфункціонального входження базисних компонентів неперервної професійної освіти.

Освещены выходные концептуальные положения целенаправленного развития профессионального мастерства преподавателя в образовательном пространстве ВУЗ. Отмечено, что приоритетным направлением в условиях личностно ориентированной образовательной парадигмы является учет акмеологических аспектов в профессиональной составляющей становления педагога. На основе результатов сравнения разработанной модели профессиональной характеристики преподавателя с реальным положением проявления указанных качеств у конкретного специалиста предложено обосновать стратегическое прогнозирование и проектирование программного и дидактико-методического обеспечения процесса роста преподавателя, целостность и иерархическое соподчинение которых обеспечивается реализацией идеи полифункционального вхождения базисных компонентов непрерывного профессионального образования.

The article substantiates principal conceptual positions of developing professional mastery of future teachers in educational space of higher educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського