РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414234<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полєвікова О. Б. 
Концептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 191-194. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, культурологічного підходів до розвитку мовлення дошкільників. З'ясовано, як відбувається розвиток мовлення в дошкільному віці у межах особистісно орієнтованого підходу, обгрунтовано необхідність розробки й упровадження словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільників. Виділено та охарактеризовано мовну та мовленнєву компетенції, їх змістові характеристики. Досліджено змістове наповнення терміну "номінатема" та "глоса", їх співвідношення в контексті актуалізації пошуку методів і прийомів навчання мови словом з метою реалізації завдань мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей.

Раскрыта сущность компетентностного, коммуникативно-деятельностного, культурологического подходов к развитию речи дошкольников. Выяснено, как происходит развитие речи в дошкольном возрасте в рамках личностно ориентированного подхода. Обоснована необходимость разработки и внедрения словоцентричного подхода к языковому образованию и речевому развитию дошкольников. Выделена и охарактеризована языковая и речевая компетенция, их содержательные характеристики. Исследовано смысловое наполнение термина "номинатема" и "глосса", их соотношение в контексте актуализации поиска методов и приемов обучения языку словом в целях реализации задач языкового образования и речевого развития детей.

The article analyzes some conceptual approaches to language education and speech development of preschool children. It ascertains the essence of competence, communicative and active, cultural approaches. It explains how language development happens atpreschool age in terms of learner-oriented approach. It substantiates necessity of developing and implementing the world-centered approach to language education and speech development of preschoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського