РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414253<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шепель М. Є. 
Педагогічні умови професійної адаптації майбутніх учителів до простору загальноосвітнього середовища / М. Є. Шепель // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 252-254. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Уточнено методологічний компонент поняття "професійна адаптація". Експериментально досліджено та охарактеризовано педагогічні умови, що сприяють успішній професійній адаптації майбутніх учителів до простору загальноосвітнього середовища: стимулювання мотивації майбутніх учителів до педагогічної діяльності в ЗНЗ, стимулювання майбутніх учителів до рефлексії своїх професійних дій, поетапна професіоналізація теоретичної і практичної підготовки студентів - майбутніх учителів, набуття ними особистісного досвіду у професійній діяльності відповідно до вимог загальноосвітнього середовища. Стверджено, що процес професійної адаптації розпочинається під час одержання фахової освіти і закінчується в період становлення суто професійної діяльності.

Уточнен методологический компонент понятия "профессиональная адаптация". Экспериментально исследованы и охарактеризованы педагогические условия, способствующие успешной профессиональной адаптации будущих учителей к пространству общеобразовательной среды: стимулирование мотивации будущих учителей к педагогической деятельности в общеобразовательном учебном заведении, стимулирование будущих учителей к рефлексии своих профессиональных действий, поэтапная профессионализация теоретической и практической подготовки студентов-будущих учителей, приобретение личностного опыта в профессиональной деятельности в соответствии с требованиями общеобразовательной среды. Выяснено, что процесс профессиональной адаптации начинается при получении специального образования и заканчивается в период становления сугубо профессиональной деятельности.

The article analyzes pedagogical conditions, which will provide successful adaptation of future teachers for the space of comprehensive education institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського