РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414259<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єрмакова С. С. 
Види моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання здійснення моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів технічних ВНЗ. Подано класифікацію видів зазначеного моніторингу (інформаційний, базовий, проблемний, управлінський), охарактеризовано результати авторського дослідження. Освітній моніторинг охарактеризовано як систему збору, обробки, зберігання і розповсюдження інформації про освітню систему або її окремі елементи, що дозволяє мати уяву про стан об'єкта в будь-який момент часу, і може забезпечити прогноз його розвитку. Підкреслено важливість впровадження моніторингових досліджень в освітній процес підготовки конкурентоспроможних фахівців. Це дозволить визначати рівень засвоєння обов'язкового матеріалу, з'ясувати переваги та недоліки професійної підготовки майбутніх викладачів технічних ВНЗ.

Рассмотрены проблемные вопросы осуществления мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей ВТУЗ. Дана классификация видов такого мониторинга (информационный, базовый, проблемный, управленческий), охарактеризованы результаты авторского исследования. Образовательный мониторинг охарактеризован как система сбора, обработки, хранения и распространения информации об образовательной системе или ее отдельных элементах, что позволяет иметь представление о состоянии объекта в любой момент времени и может обеспечить прогноз его развития. Подчеркнута важность внедрения мониторинговых исследований в образовательный процесс подготовки конкурентоспособных специалистов. Все это позволит определять уровень усвоения обязательного материала, выяснить преимущества и недостатки профессиональной подготовки будущих преподавателей ВТУЗ.

Problem questions of realization of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments are considered. Classification of types of the noted monitoring (informative, base, problem, administrative) is given; the results of author research are described. The educational monitoring is described as a system of collection, treatment, storage and distribution of information about the educational system or its separate elements, that allows knowing about the state object at any moment to time and can provide the prognosis of his development. Importance of introduction of monitoring researches is underline in the educational process of preparation of competitive specialists. All of it will allow determining the level of mastering of obligatory material, find out advantages and lacks of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського