РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414264<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Меркулова Н. В. 
Інноваційний освітній процес в Україні / Н. В. Меркулова // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 37-39. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано повноцінну систему програмно-методичних засобів, що дає змогу педагогічному колективу на теоретичному, проекційному, світоглядному рівнях перетворення педагогічної дійсності професійно здійснювати інноваційну діяльність, істотно підвищувати розвивальний та культурно-освітній вплив навчання та виховання на особистість. За трьома основними критеріями (актуальність, корисність, реалістичність) виявлено та оцінено особливості розвитку інноваційного освітнього процесу в Україні. Обговорено обставини та потреби в інноваційній спрямованості педагогічної діяльності за умов реформування освіти (входження України в гуманітарний контекст світової цивілізації, виконання соціального замовлення, зміна ставлення педагогів до факту засвоєння та застосування педагогічних нововведень). Наголошено на створенні експериментальних, освітніх, навчальних програм як важливої складової переходу до нової форми інноваційної організації навчального процесу.

Обоснована полноценная система программно-методических средств, которая дает возможность педагогическому коллективу на теоретическом, проекционном, мировоззренческом уровнях профессионально осуществлять инновационную деятельность, существенно повышать развивающее и культурно-образовательное влияние учебы и воспитания на личность. По трем основным критериям (актуальность, полезность, реалистичность) освещены и оценены особенности развития инновационного образовательного процесса в Украине. Раскрыты обстоятельства и потребности в инновационной направленности педагогической деятельности в условиях реформирования образования (вхождение Украины в гуманитарный контекст мировой цивилизации, выполнение социального заказа, изменение отношения педагогов к факту усвоения и применения педагогических нововведений). Акцентировано внимание на создании экспериментальных, образовательных, учебных программ как важной составляющей перехода к новой форме инновационной организации учебного процесса.

The valuable system of programmatic-methodical facilities is Expounded, that enables a pedagogical collective on theoretical one, projection, world view levels professionally to carry out innovative activity, substantially to promote developing and cultural and educational influence of studies and education on personality. On three basic criteria (actuality, utility, realistic ness) of considered the features of development of innovative educational process are appraised in Ukraine. Circumstances andrequirements are exposed in an innovative orientation pedagogical activity in the conditions of reformation of education (included of Ukraine in the humanitarian context of world civilization, social ordering fulfillment, change of relation of teachers to the fact of mastering and application of pedagogical innovations). Attention on creation of the experimental, educational, educational programs is accented as by the important constituent of passing to the new form of innovative organization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського