РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414265<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Москальова Л. Ю. 
Загальні та специфічні принципи виховання в майбутніх учителів морально-етичної культури в процесі професійної підготовки / Л. Ю. Москальова // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано загальні та специфічні принципи виховання в майбутніх учителів морально-етичної культури. Охарактеризовано специфічні принципи, серед яких: принцип цілеспрямованості, принцип опори на фундаментальну основу морально-етичної культури, принцип центрації виховання майбутніх учителів на інтроперсональному рівні, принцип співтворчості викладача та студента з розвитку вмінь генерувати технології та методики самовиховання і виховання, принцип орієнтації на результат. Наведено схему загальних таспецифічних принципів виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури в процесі професійної підготовки. Зроблено висновок, що загальні та специфічні принципи виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури тісно взаємопов'язані між собою та формують стратегію діяльності викладачів, визначають зміст виховної діяльності в процесі професійної підготовки.

Проанализированы общие и специфические принципы воспитания у будущих учителей морально-этической культуры. Охарактеризованы специфические принципы, среди которых: принцип целенаправленности, принцип опоры на фундаментальную основу морально-этической культуры, принцип центрации воспитания будущих учителей на интроперсональном уровне, принцип сотворчества преподавателя и студента в развитии умений генерировать технологии и методики самовоспитания и воспитания, принцип ориентации на результат. Приведена схема общих и специфических принципов воспитания у будущих учителей морально-этической культуры в процессе профессиональной подготовки. Сделан вывод, что общие и специфические принципы воспитания у будущих учителей морально-этической культуры тесно взаимосвязаны между собой и формируют стратегию деятельности преподавателей, определяют содержание воспитательной деятельности в процессе профессиональной подготовки.

General and specific principles of education for the future teachers of moral-ethic culture are analyzed. Specific principles among which are described: principle of purposefulness, principle of support on fundamental basis of moral-ethic culture, principle education of future teachers at principle of teacher and student on development of abilities to generate technologies and methods of self-education and education, principle of orientation on a result. The chart of general and specific principles of education for the future teachers of moral-ethic culture is resulted in the process of professional preparation. A conclusion is done, that general and specific principles of education for the future teachers of moral-ethic culture are closely associate between itself and form strategy of activity of teachers, determine maintenance of an educate activity in the process of professional preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51.355 + Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського