Приходько Л. М. Соціально-педагогічні особливості виховання дітей в опікунській сім'ї / Л. М. Приходько // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 49-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто соціально-психологічні проблеми виховання дітей в опікунських сім'ях, засоби їх вирішення, причини та фактори, що впливають на відношення між дітьми та опікунами. Описано основні варіанти вирішення проблем виховання дітей в опікунських сім'ях (самостійне вирішення проблем, спільне з дитиною обговорення проблемного питання, звернення за допомогою до друзів, однолітків, класних керівників). Виділено труднощі та проблеми у співпраці з дитиною та сім'єю, що нею опікується, та шляхи їх вирішення (індивідуальні бесіди, виховна робота з дитиною та опікуном, психологічний супровід дитини - психокорекція, консультування, елементи психологічної допомоги, групові заняття, індивідуальні тренінги, тісна співпраця з класним керівником та інші). Рассмотрены социально-психологические проблемы воспитания детей в опекунских семьях, средства их решения, причины и факторы, которые влияют на отношения между детьми и опекунами. Описаны основные варианты решения проблем воспитания детей в опекунских семьях (самостоятельное решение проблем, общее с ребенком обсуждение проблемного вопроса, обращение за помощью к друзьям, одногодкам, классным руководителям). Выделены трудности и проблемы в сотрудничестве с ребенком и семьей, которая о нем заботится, и пути их решения (индивидуальные беседы, воспитательная работа с ребенком и опекуном, психологическое сопровождение ребенка - психокоррекция, консультирование, элементы психологической помощи, групповые занятия, индивидуальные тренинги, тесное сотрудничество с классным руководителем и другие). The social-psychological problems of education of children are considered in guardians, facilities of their decision, reasons, and factors which influence on a relation between children and guardians. The basic variants of decision of problems of education of children are described in guardian's (independent decision of problems; general with a child discussion of problem question; appeal for help to the friends, yearlings, class leaders). Difficulties and problems are selected in a collaboration with a child which cares of him, and ways of their decision (individual conversations; educate work with a child and guardian; psychological accompaniment of child is advising, elements of psychological help; group employments, individual trainings; close collaboration with a class leader et al). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|