РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414274<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бриль А. І. 
Реалізація інноваційних педагогічних технологій при підготовці майбутніх судових механіків у ВНЗ / А. І. Бриль // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 71-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "інноваційні педагогічні технології", обгрунтовано процес їх реалізації за умов Одеської Національної Морської Академії в процесі підготовки майбутніх судових механіків. Визначено засади, які розкривають сутність застосування інноваційних педагогічних технологій. Інноваційні педагогічні технології розглянуто як цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до одержання результатів. Розроблено систему диференційованих завдань, сформульовано загальні критерії оцінювання навчальних досягнень курсантів. Наведено малюнок ієрархії та взаємозв'язку поняття "технологія" в педагогіці. Визначено засади, які розкривають сутність застосування інноваційних педагогічних технологій у ВНЗ. Проведене дослідження довело, що процес навчання із застосуванням інноваційних педагогічних технологій буде ефективним за умови забезпечення викладачем оптимального управління самостійною роботою курсантів.

Проанализировано понятие "инновационные педагогические технологии", обоснован процесс их реализации в условиях Одесской национальной морской академии в процессе подготовки будущих судовых механиков. Определены принципы, которые раскрывают сущность применения инновационных педагогических технологий. Инновационные педагогические технологии рассмотрены как целенаправленный системный набор приемов, средств организации учебной деятельности, которая охватывает весь процесс учебы от определения цели до получения результатов. Разработана система дифференцированных заданий, сформулированы общие критерии оценивания учебных достижений курсантов. Приведен рисунок иерархии и взаимосвязи понятия "технология" в педагогике. Определены принципы, которые раскрывают сущность применения инновационных педагогических технологий в ВУЗ. Проведенное исследование доказало, что процесс учебы с применением инновационных педагогических технологий будет эффективным при условии обеспечения преподавателем оптимального управления самостоятельной работой курсантов.

Concept "Innovative pedagogical technologies" is analyzed, the process of their realization is reasonable in the conditions of the Odessa national marine academy in the process of preparation of future ship mechanics. Principles that expose essence ofapplication of innovative pedagogical technologies are certain. Innovative pedagogical technologies are considered as a purposeful system set of receptions, facilities of organization of educational activity that embraces all process of studies from determination of aim to the receipt of results. The system of the differentiated tasks is worked out; the general criteria of evaluation of educational achievements of students are set forth. A picture over of hierarchy and intercommunication of concept is brought "technology" in pedagogic. Principles that expose essence of application of innovative pedagogical technologies in higher learning are certain. Undertaken a study proved that the process of studies with the use of innovative pedagogical technologies would teach effective on condition of providing school of optimal management by independent work of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського