РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414294<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гладкова В. М. 
Методичні аспекти професійного самовдосконалення керівника освітнього закладу / В. М. Гладкова // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 20-24. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто методичні аспекти професійного самовдосконалення керівника освітнього закладу. Проаналізовано рівні цього процесу та його стадії. Визначено прагматичний і психологічний результат професіоналізму керівника освітнього закладу, основні напрями у структурі його професіоналізму. Зазначено, що професійне самовдосконалення менеджера освіти - це усвідомлений цілеспрямований процес підвищення рівня власної професійної компетентності та розвитку професійно значущих якостей. Зауважено, що на процес акмесинергетичного самовдосконалення впливають сприятливі та перешкоджувальні чинники, які поділяються на об'єктивні та суб'єктивні. Виділено акмеологічні умови професійного самовдосконалення. Підкреслено вагому роль самопізнання, самоаналізу, самопрогнозування, самопроектування та самокорегування у процесі професійного самовдосконалення менеджера освіти.

Рассмотрены методические аспекты профессионального самосовершенствования руководителя образовательного заведения. Проанализированы уровни этого процесса и его стадии. Определен прагматический и психологический результат профессионализма руководителя образовательного заведения, основные направления в структуре его профессионализма. Отмечено, что профессиональное самосовершенствование менеджера образования - это осознанный целенаправленный процесс повышения уровня собственной профессиональной компетентности и развития профессионально значимых качеств. Обращено внимание на то, что на процесс акмесинергетического самосовершенствования влияют благоприятные и препятствующие факторы, которые делятся на объективные и субъективные. Выделены акмеологические условия профессионального самосовершенствования. Подчеркнута весомая роль самопознания, самоанализа, самопрогнозирования, самопроектирования и самокоррегирования в процессе профессионального самосовершенствования менеджера образования.

Methodical aspects of professional self-manager of the educational institution. Analyzed the levels of this process and its stages. Defined pragmatic and psychological outcome of the educational institutions of professionalism manager, the main directions in the structure of his professionalism. It is noted that the professional manager, self education - it is a conscious goal-directed process improve their own professional competence and development of professionally significant qualities. Attentionis drawn to the fact that the process of self-influence akmesinergetic favorable and hindering factors, which are divided into objective and subjective. Allocated acmeological conditions of professional self-improvement. Emphasized the weighty role of self-knowledge, introspection of self in the process of professional self-education manager.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського