РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414297<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Горчакова О. А. 
Средовой подход к управлению учебно-воспитательной деятельностью в учебном заведении / О. А. Горчакова // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 31-35. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Раскрыта сущность, цель, задачи и содержание средового подхода к управлению учебными заведениями. Проанализированы исследования среды в психолого-педагогической литературе, обобщены свойства, функции, педагогический потенциал образовательной среды учебного заведения. Выделено несколько уровней воздействия образовательной среды, а именно: управленческий, социокультурный, учебно-предметный, личностный. Подчеркнуто, что особенностью вузовской образовательной среды является ее роль как фактора профессионального развития специалиста и ориентация на профессиональное воспитание. Выявлены достоинства средового подхода в управлении учебными заведениями.

Розкрито сутність, мету, задачі та зміст середовищного підходу до управління навчальними закладами. Проаналізовано дослідження середовища у психолого-педагогічній літературі, узагальнено властивості, функції, педагогічний потенціал освітнього середовища навчального закладу. Виділено декілька рівнів впливу освітнього середовища, а саме: управлінський, соціокультурний, навчально-предметний, особистісний. Підкреслено, що особливістю вузівського освітнього середовища є його роль як фактора професійного розвитку спеціаліста й орієнтація на професійне виховання. Виявлено переваги середовищного підходу до управління навчальними закладами.

The essence, the purpose, objectives and content of the environmental approach to the management of educational institutions. Analyzed research environment in psychological and educational literature, summarizes the properties of the function, the pedagogical potential of the educational environment of the institution. Identified several levels of exposure to the educational environment, namely: management, socio-cultural, educational objective, personal. It is emphasized that feature high school learning environment is its role as a factor in professional development specialist and a focus on vocational education. Revealed the dignity of environmental approach in the management of educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.410

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського