РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414302<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колеснік О. О. 
Освітні інновації в контексті сучасних наукових досліджень / О. О. Колеснік // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 54-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено аналіз сучасних підходів науковців до розуміння сутності понять "інновація", "освітня інновація", "педагогічна інновація", "інноваційна діяльність" та складнощів, які виникають на етапі впровадження інновацій. Виявлено різні підходи вчених до розуміння сутності зазначених понять. Зазначено, що інноваційний процес розглядається як розвиток трьох основних етапів: генерування ідеї, розробка проблеми у прикладному аспекті та практична реалізація нововведення. Підкреслено, що сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується системою освітянських інновацій, спрямованих на збереження досягнень минулого та на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури та соціальної практики.

Дан анализ современных подходов ученых к пониманию сущности понятий "инновация", "образовательная инновация", "педагогическая инновация", "инновационная деятельность" и сложностей, возникающих на этапе внедрения инноваций. Выявлены различные подходы ученых к пониманию сущности указанных понятий. Отмечено, что инновационный процесс рассматривается как развитие трех основных этапов: генерирование идеи, разработка проблемы в прикладном аспекте и практическая реализация нововведения. Подчеркнуто, что современный этап развития системы образования в Украине характеризуется системой образовательных инноваций, направленных на сохранение достижений прошлого и модернизацию системы образования в соответствии с требованиями времени, новейших достижений науки, культуры и социальной практики.

Submitted an analysis of current approaches to understanding the scientific nature of the concepts of "innovation", "educational innovation", "educational innovation", "innovation" and the difficulties that arise during the implementation phase of innovation. Scientists identified a variety of approaches to understanding the essence of these concepts. It is noted that the innovation process is seen as the development of three main steps: generating ideas, developing problems in the applied aspect andthe practical implementation of innovations. It is emphasized that the present stage of development of the education system in Ukraine is characterized by a system of educational innovations designed to preserve the achievements of the past and the modernization of the education system in accordance with the requirements of the times, the latest achievements of science, culture and social practices.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського