РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414316<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романчук О. П. 
Основні напрями фізичного виховання в школі та їх можливі наслідки / О. П. Романчук, О. М. Овчарек, В. В. Бобошко // Наука і освіта. - 2012. - № 2. - С. 4-7. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз зарубіжних концепцій шкільного фізичного виховання та їх відмінностей, зокрема концепцій німецьких фахівців (здоров'я, рух, спорт), спрямованих на прищеплення учням потреби у фізичній активності протягом усього життя; англійської "спортивної" концепції, більше пов'язаної зі спортом та досягненням спортивних результатів. Особливу увагу приділено основним концептуальним положенням російської концепції розвитку фізичного потенціалу людини в системі виховання культури здорового способу життя. Виокремлено основні принципи Національної стратегії фізичного виховання учнівської молоді та існуючі протиріччя в теоретичних досягненнях вітчизняної науки та практиці фізичного виховання. Зазначено, що доцільним є зміна концепції фізичної культури в контексті диференціації змісту та інтенсивності фізичних навантажень школярів та введення трьох типів обов'язкових занять з фізичної підготовки: спортивної підготовки, загальної фізичної підготовки, оздоровчих занять.

Сделан сравнительный анализ зарубежных концепций школьного физического воспитания, в частности концепций немецких специалистов (здоровье, движение, спорт), направленных на формирование в учащихся потребности в физической активности на протяжении всей жизни; английской "спортивной" концепции, связанной со спортом и достижением спортивных результатов. Особое внимание уделено основным концептуальным положениям российской концепции развития физического потенциала человека в системе воспитания культуры здорового образа жизни. Выделены основные принципы Национальной стратегии физического воспитания учащейся молодежи и существующие противоречия в теоретических достижениях отечественной науки и практике физического воспитания. Отмечено, что целесообразным является изменение концепции физической культуры в контексте дифференциации содержания и интенсивности физических нагрузок школьников, а также введения трех типов обязательных занятий по физической подготовке: спортивной подготовки, общей физической подготовки, оздоровительных занятий.

realization of the concept of physical training of schoolchildren in Ukraine, does not answer its mission. It demands immediate reformation as health of the nation and its subsequent progress depends on it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського