РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковтонюк М. М. 
Організаційно-методичні аспекти проектування дослідницького навчання майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / М. М. Ковтонюк, Л. В. Антонюк // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 66-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз дослідницького навчання студентів ВНЗ, ефективними напрямами розвитку якого можуть стати створення освітніх систем типу "ліцей - ВНЗ", "коледж - ВНЗ", в яких викладання профільних дисциплін забезпечують викладачі ВНЗ; створення на основі педагогічних університетів комплексів неперервної педагогічної освіти. Показано його переваги та можливості у процесі вивчення фундаментальних математичних дисциплін у педагогічних ВНЗ. На основі авторської навчальної програми підготовлено робочу програму з математичного аналізу для студентів спеціальності "Математика". Наведено низку завдань-проблем управлінського характеру, вирішення яких необхідне для впровадження дослідницького навчання у ВНЗ. Підкреслено, що реалізація моделі дослідницького навчання передбачає пошук інноваційних механізмів комплексного управління навчальними та науковими дослідженнями. Визначено методологічні принципи управлінської діяльності викладачів і адміністрації ВНЗ.

Осуществлен теоретический анализ исследовательского обучения студентов ВУЗ, эффективными направлениями развития которых может стать создание образовательных систем типа "лицей - ВУЗ", "колледж - ВУЗ", преподавание профильных дисциплин в которых обеспечивают преподаватели университетов; создание на их основе комплексов непрерывного педагогического образования. Показаны его преимущества и возможности в процессе изучения фундаментальных математических дисциплин. На основе авторской учебной программы подготовлена рабочая программа по математическому анализу для студентов специальности "Математика". Подчеркнуто, что реализация модели исследовательского обучения предполагает поиск инновационных механизмов комплексного управления учебными и научными исследованиями, определены методологические принципы управленческой деятельности преподавателей и администрации ВУЗ.

The article analyzes research-based teaching of university students, and demonstrates its potential in the study of fundamental mathematics in pedagogical universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського