Барбан М. М. Результати педагогічного експерименту з підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами / М. М. Барбан // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 4-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Актуалізовано проблему підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Проаналізовано теоретико-методологічні положення щодо підготовки менеджерів освіти та побудовано експериментальну модель підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Представлено схему розробленої моделі, реалізація якої складається з етапів: інформаційно-когнітивного, репродуктивного, діяльнісно-креативного та адаптивно-оцінювального; для кожного з них визначено навчальні цілі, методи і форми. За результатами педагогічного експерименту з підготовки менеджерів освіти до професійно-управлінської діяльності охарактеризовано рівні їх підготовленості до зазначеної діяльності. Підсумовано, що підготовка менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами буде ефективною і результативною за умов реалізації експериментальної моделі та покладених в її основу педагогічних умов, підходів і принципів. Окреслено напрями подальших досліджень. Актуализировано проблему подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Выполнен анализ теоретико-методологических положений подготовки менеджеров образования и построена экспериментальная модель подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Представлена схема разработанной модели, реализация которой состоит из этапов: информационно-когнитивного, репродуктивного, деятельностно-креативного и адаптивно-оценочного; для каждого из них определены учебные цели, методы и формы. По результатам педагогического эксперимента по подготовке менеджеров образования к профессионально-управленческой деятельности охарактеризованы уровни их подготовленности к указанной деятельности. Подытожено, что подготовка менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами будет эффективной и результативной в условиях реализации экспериментальной модели и положенных в ее основу педагогических условий, подходов и принципов. Очерчены направления дальнейших исследований. The article demonstrates results of pedagogical experiment in training educational managers for administrating social and pedagogical projects. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29 + Ч489.511.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|