Грудок-Костюшко М. О. Лінгводидактична модель формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл / М. О. Грудок-Костюшко // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 110-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Запропоновано лінгводидактичну модель формування україномовної діалогової компетентності в учнів X - XI класів ЗОШ, теоретичними засадами побудови якої виступили провідні наукові положення педагогіки, методики. Охарактеризовано особливості її етапів: інформаційно-мотиваційного, інструментально-навчального та діяльнісно-репродуктивного. Викладено принципи навчання і визначено педагогічні умови застосування розробленої експериментальної моделі. Підсумовано, що реалізація експериментальної моделі формування україномовної діалогової компетентності в учнів X - XI класів ЗОШ відбувається в процесі навчання, який передбачає використання теоретико-методологічного забезпечення і педагогічних умов, спрямованих на якісне покращання освітнього процесу та розвиток відповідних особистісних якостей учнів. Предложено лингводидактическую модель формирования украиноязычной диалоговой компетентности у учащихся X - XI классов общеобразовательных школ, теоретическими основами построения которой выступили ведущие научные положения педагогики, методики. Охарактеризованы особенности ее этапов: информационно-мотивационного, инструментально-учебного и деятельно-репродуктивного. Изложены принципы обучения и определены педагогические условия применения разработанной экспериментальной модели. Подытожено, что реализация экспериментальной модели формирования украиноязычной диалоговой компетентности у учащихся X - XI классов общеобразовательных школ происходит в процессе обучения, который предусматривает использование теоретико-методологического обеспечения и педагогических условий, направленных на качественное улучшение образовательного процесса и развитие соответствующих личностных качеств учащихся. The article demonstrates an educational model providing efficient formation of Ukrainian interactive competence of 10-11-grades students of secondary schools. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|