Ковтун Н. О. До питання про введення інтегрованих уроків у початкових класах / Н. О. Ковтун // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 193-195. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Актуалізовано необхідність дослідження проблеми системності у викладанні основ шкільних наук за допомогою внутрішньопредметних та міжпредметних зв'язків з метою формування цілісного світогляду і світосприйняття молодших школярів, стимулювання їх інтересу до навчання. Розглянуто деякі аспекти проведення інтегрованих уроків у початкових класах ЗОШ, проаналізовано умови і доцільність їх використання у навчальній діяльності. Охарактеризовано шляхи міжпредметної інтеграції в початковій школі. Актуализирована необходимость исследования проблемы системности в преподавании основ школьных наук при помощи внутрипредметных и межпредметных связей с целью формирования целостного мировоззрения и мировосприятия младших школьников, стимулирования их интереса к учебе. Рассмотрены некоторые аспекты проведения интегрированных уроков в начальных классах общеобразовательной школы, проанализированы условия и целесообразность их использования в учебной деятельности. Охарактеризованы пути межпредметной интеграции в начальной школе. The article disclose some aspects of using integrative lessons at primary comprehensive school; analyzes conditions and feasibility of their use; determines ways of interdisciplinary integration at primary school. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|