РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414448<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борова В. Є. 
Виховання інтонаційної виразності мовлення дітей із недоліками звуковимови / В. Є. Борова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему виховання інтонаційної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано науково-методичну літературу, присвячену вихованню виразності мовлення у дітей. З'ясовано сутність понять "інтонаційна виразність мовлення","звукова культура мовлення", "загальні мовленнєві навички". Указано, що дошкільники частіше спілкуються у швидкому темпі, ніж сповільненому, що сприяє формуванню нерозбірливого мовлення. Акцентовано увагу на розвитку мовленнєвого дихання дошкільників. Досліджено методику його вдосконалення у дітей із недоліками звуковимови. Зазначено, що подальшого теоретико-методичного обгрунтування вимагають етапи коригування виразності мовлення дітей з недоліками звуковимови, засади розвитку мовленнєвого дихання, як передумови вдосконалення мовлення.

Рассмотрена проблема воспитания интонационной выразительности речи детей старшего дошкольного возраста. Проанализирована научно-методическая литература, посвященная воспитанию выразительности речи у детей. Выяснена сущность понятий "интонационная выразительность речи", "звуковая культура речи", "общие речевые навыки". Указано, что дошкольники чаще общаются в быстром темпе, чем в замедленном, что способствует формированию неразборчивой речи. Акцентировано внимание на развитии речевого дыхания дошкольников. Исследована методика его совершенствования у детей с недостатками звукопроизношения. Отмечено, что дальнейшего теоретико-методического обоснования требуют этапы коррекции выразительности речи детей с недостатками звукопроизношения, основы развития речевого дыхания, как предпосылки совершенствования речи.

The problem of education intonational expressiveness of speech children under school age. Analyzed the scientific and methodological literature on the education of expressive speech in children. Clarified the essence of the concepts of "intonational expressiveness of speech," "sound of speech," "general language skills." Indicated that preschool children often socialize at a rapid pace than in slow, which contributes to a slurred speech. Accentuated by the development of speech respiratory preschoolers. Investigated methods to improve it for children with disabilities zvukoproiznosheniya. It was noted that further theoretical and methodological studies require correction stages expressive speech of children with disabilities zvukoproiznosheniya, fundamentals of speech breath, as a prerequisite for improving speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського