Онищук І. А. Синтез мистецтв як засіб активізації прагнення дошкільника творчо виразити себе / І. А. Онищук // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 284-288. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зроблено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з дослідження проблеми творчого самовираження особистості, обгрунтовано модель "поліцентричної інтеграції знань", що передбачає пріоритетність двох змістових ліній - музики, живопису як тематичного циклу на основі загальної духовно-світоглядної орієнтації з елементами синтетичних мистецтв. Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості процесу творчого самовираження дитини, з-поміж яких особливу увагу приділено синтезу мистецтв як засобу, що об'єктивує прагнення дитини творчо виразити своє "Я" у художньо-творчому процесі. Розкрито значення синтезу мистецтв у процесі розвитку творчого самовираження дошкільників у музичній діяльності, уточнено змістову компоненту категорії "творче самовираження у музичній діяльності", виділено стадії, показники, критерії, типологію творчого самовираження дошкільників. Сделан теоретический анализ психолого-педагогической литературы по исследованию проблемы творческого самовыражения личности, обоснована модель "полицентрической интеграции знаний", предусматривающей приоритетность двух смысловых линий - музыки, живописи как тематического цикла на основе общей духовно-мировоззренческой ориентации с элементами синтетических искусств. Охарактеризованы психолого-педагогические особенности процесса творческого самовыражения ребенка, среди которых особое внимание уделено синтезу искусств как средства, которое объективирует стремление ребенка творчески выразить свое "Я" в художественно-творческом процессе. Уточнен содержательный компонент феномена "творческое самовыражение в музыкальной деятельности", выделены стадии, показатели, критерии, типология исследуемого процесса. The article demonstrates psychological and pedagogical peculiarities of preschoolers' creative self-expression in musical activities. It points out conditions of development of this phenomenon; particular attention is paid to synthesis of arts as a means of expressing a child's striving for self-expression in creative artistic process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|