Пономарьова В. А. Етапи формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 323-326. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Визначено та проаналізовано етапи формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення в учнів початкових класів: підготовчий, основний, прикінцевий та проілюстровано розглянуті етапи на прикладі уроку англійської мови для четвертого класу "Towns and Transport". Відзначено ефективність поетапного формування слухо-вимовних ритміко-інтонаційних навичок для класифікації та подолання мовних і змістовних труднощів, що виникають у процесі оволодіння учнями іншомовною комунікативною діяльністю. Определены и проанализированы этапы формирования ритмико-интонационной составляющей английской речи в учащихся начальных классов: подготовительный, основной, заключительный, проиллюстрированы рассмотренные этапы на примере урока английского языка для четвертого класса "Towns and Transport". Отмечена эффективность поэтапного формирования ритмико-интонационных навыков классификации языковых и содержательных трудностей, возникающих в процессе овладения учащимися иноязычной коммуникативной деятельностью. The article determines stages of rhythmic and intonational speech constituent of English speech of primary school pupils as a means of improving their culture of foreign language communication. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|