РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Саяпіна С. А. 
Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці / С. А. Саяпіна // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 370-373. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні тенденції розвитку теорії гри в дошкільній педагогіці у 1920 - 1930-ті рр. Розглянуто організацію методичного керівництва в досліджуваний період, зокрема положення про три категорії методичних прийомів у керівництві іграми: непрямий вплив на виникнення сюжету гри; пряма пропозиція теми; керівництво поведінкою дітей у грі, формування мови. Відзначено внесок радянських педагогів у розробку теорії гри дітей дошкільного віку: Д. Менджерицької, П. Блонського, Є. Аркіна, Р. Жуковської, А. Усової. Охарактеризовано прийоми керівництва іграми дітей: перегрупування й перерозподіл ролей; використання спеціально розробленого літературного монтажу як педагогічної умови розвитку сюжетно-рольових ігор. Розроблено методичні рекомендації з проблеми гри для слухачів курсів обласних інститутів удосконалення вчителів, підвищення теоретичних і практичних знань вихователів. Показано актуальність і перспективність вивчення і творчого використання спадщини вітчизняних учених.

Раскрыты основные тенденции развития теории игры в дошкольной педагогике в 1920 - 1930-е гг. Рассмотрена организация методического руководства в исследуемый период, в частности положения о трех категориях методических приемов в руководстве играми: непрямое влияние на возникновение сюжета игры; прямое предложение темы; руководство поведением детей в игре, формирование языка. Отмечен вклад советских педагогов в разработку теории игры детей дошкольного возраста: Д. Менджерицкой, П. Блонского, Е. Аркина, Р. Жуковской, А. Усовой. Охарактеризованы приемы руководства играми детей: перегруппировка и перераспределение ролей; использование специально разработанного литературного монтажа как педагогического условия развития сюжетно-ролевых игр. Разработаны методические рекомендации по проблеме игры для слушателей курсов областных институтов усовершенствования учителей, повышения теоретических и практических знаний воспитателей. Показана актуальность и перспективность изучения и творческого использования наследия отечественных ученых.

The contents of the article prove that putting into practice advanced scientific ideas concerning the problem of play depends upon many factors. One of them is organization of methodical guidance during the period under investigation. The article demonstrates contribution of soviet educators into elaboration of the theory of preschool children' play, in particular of D. Mendzheritskaya, P. Blonskiy, E. Arkina, P. Zhukovskaya, A. Usova. Certain attempts to reveal motives of play were undertaken in methodical literature alongside with the development of views of Soviet educators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського