Сорока О. В. Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами / О. В. Сорока // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 397-401. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто діагностичні можливості арт-терапії в роботі з молодшими школярами. Розкрито сутність феномену "арт-терапія" та його поліфункціональність. Висвітлено особливості застосування проективних графічних тестів для всебічного вивчення особистості дитини, суттєвою перевагою яких є різноманітність і варіативність тестових завдань, можливість гнучко "підлаштовувати" інструкцію під індивідуальну специфіку дитини, оптимізація комунікації між дорослим і дитиною. Наведено результати апробації проективної методики "Будинок - Дерево - Людина" для вивчення емоційної сфери молодших школярів (15-ти дітей 6 - 7-ми років). Проаналізовано ієрархію негативних емоційних станів респондентів. Обгрунтовано доцільність використання тематичних проективних графічних тестів в поєднанні з іншими діагностичними методами, щоб уникнути ситуативності та невірної інтерпретації висновків. Окреслено перспективи комплексного дослідження певних аспектів проблеми арт-терапії в роботі з молодшими школярами. Рассмотрены диагностические возможности арт-терапии в работе с младшими школьниками. Раскрыты сущность и полифункциональность феномена "арт-терапия". Освещены особенности применения проективных графических тестов для всестороннего изучения личности ребенка, существенным преимуществом которых является разнообразие и вариативность тестовых заданий, возможность гибко "подстраивать" технологию под индивидуальную специфику ребенка, оптимизация коммуникации между взрослым и ребенком. Представлены результаты апробации проективной методики "Дом - Дерево - Человек" для изучения эмоциональной сферы младших школьников (15-ти детей 6 - 7-ми лет). Проанализирована иерархия негативных эмоциональных состояний респондентов. Обоснована целесообразность использования тематических проективных графических тестов в сочетании с другими диагностическими методами, чтобы избежать ситуативности и неверной интерпретации выводов. Очерчены перспективы комплексного исследования определенных аспектов проблемы арт-терапии в работе с младшими школьниками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|