РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414553<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сорока О. В. 
Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами / О. В. Сорока // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 397-401. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто діагностичні можливості арт-терапії в роботі з молодшими школярами. Розкрито сутність феномену "арт-терапія" та його поліфункціональність. Висвітлено особливості застосування проективних графічних тестів для всебічного вивчення особистості дитини, суттєвою перевагою яких є різноманітність і варіативність тестових завдань, можливість гнучко "підлаштовувати" інструкцію під індивідуальну специфіку дитини, оптимізація комунікації між дорослим і дитиною. Наведено результати апробації проективної методики "Будинок - Дерево - Людина" для вивчення емоційної сфери молодших школярів (15-ти дітей 6 - 7-ми років). Проаналізовано ієрархію негативних емоційних станів респондентів. Обгрунтовано доцільність використання тематичних проективних графічних тестів в поєднанні з іншими діагностичними методами, щоб уникнути ситуативності та невірної інтерпретації висновків. Окреслено перспективи комплексного дослідження певних аспектів проблеми арт-терапії в роботі з молодшими школярами.

Рассмотрены диагностические возможности арт-терапии в работе с младшими школьниками. Раскрыты сущность и полифункциональность феномена "арт-терапия". Освещены особенности применения проективных графических тестов для всестороннего изучения личности ребенка, существенным преимуществом которых является разнообразие и вариативность тестовых заданий, возможность гибко "подстраивать" технологию под индивидуальную специфику ребенка, оптимизация коммуникации между взрослым и ребенком. Представлены результаты апробации проективной методики "Дом - Дерево - Человек" для изучения эмоциональной сферы младших школьников (15-ти детей 6 - 7-ми лет). Проанализирована иерархия негативных эмоциональных состояний респондентов. Обоснована целесообразность использования тематических проективных графических тестов в сочетании с другими диагностическими методами, чтобы избежать ситуативности и неверной интерпретации выводов. Очерчены перспективы комплексного исследования определенных аспектов проблемы арт-терапии в работе с младшими школьниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського