РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414554<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Співаковський О. В. 
До оцінювання взаємодії у моделі "викладач - студент - середовище" / О. В. Співаковський, Л. Є. Пєтухова, Н. А. Воропай // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 401-405. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Теоретично й експериментально обгрунтовано й оцінено взаємодію суб'єктів у моделі викладач - студент - середовище (респонденти - 214 студентів I - V курсів Херсонського державного університету). Представлено динаміку дидактичних підходів до організації навчального процесу, зокрема трьохетапну модель відносин у тріаді викладач - студент - середовище, форми організації навчання, види операції з інформацією, проаналізовано роль студента, викладача та середовища під час проведення різних форм організації НВП. На основі узагальнення результатів дослідження доведено, що пріоритетним суб'єктом навчального процесу у ВНЗ є студент. Констатовано іманентний характер інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в суб'єкт-суб'єктній моделі навчання.

Теоретически и экспериментально обосновано и оценено взаимодействие субъектов в модели преподаватель - студент - среда (респонденты - 214 студентов I - V курсов Херсонского государственного университета). Представлена динамика дидактических подходов к организации учебного процесса, в частности трехэтапная модель отношений в триаде преподаватель - студент - среда, формы организации обучения, виды операции с информацией (сбор, обработка, сохранение и передача). Проанализирована роль студента, преподавателя и среды в различных формах организации обучения. На основе обобщения результатов исследования доказано, что приоритетным субъектом учебного процесса в ВУЗ является студент. Констатирована имманентность информационно-коммуникационной педагогической среды в субъект-субъектной модели обучения.

The article substantiates the question of introduction to the modern didactics of the model of education of the third equal in rights subject - informative communicative pedagogical environment. It also demonstrates some results of research on evaluation of cooperation of subjects in the model teacher - student - environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського