РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414560<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сурина И. А. 
Особенности профессиональной подготовки учителей в польских ВУЗах / И. А. Сурина // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 421-425. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Раскрыты особенности общей структуры и содержания профессиональной подготовки педагогов в польской системе высшего образования. Отмечено, что одними из востребованных учительских специальностей являются предшкольное и начальное образование со знанием английского языка. Особое внимание уделено практической (инструментальной) подготовке студентов, учебно-воспитательной, учебно-методической, научно-исследовательской деятельности в рамках ВУЗ. Описаны противоречия между существующей системой образования и объективными факторами развития польского общества: уровень безработицы, конкуренция, трудовая миграция. Подчеркнута актуальность новой модели обучения, предполагающей увеличение автономности ВУЗ в построении программ образования, совершенствовании механизмов управления на всех уровнях, выделении элитных ВУЗ, упрощении процесса научной карьеры и увеличения мобильности научных кадров, приведении стандартов обучения в соответствие с требованиями европейских стандартов.

Розкрито особливості загальної структури та змісту професійної підготовки педагогів у польській системі вищої освіти. Відзначено, що одними із затребуваних учительських спеціальностей є дошкільна і початкова освіта з викладанням англійської мови. Особливу увагу приділено практичній (інструментальній) підготовці студентів. Розглянуто специфіку навчально-виховної, навчально-методичної, науково-дослідної діяльності в межах ВНЗ. Описано протиріччя між існуючою системою освіти й об'єктивними факторами розвитку польського суспільства: рівень безробіття, конкуренція, трудова міграція. Підкреслено актуальність нової моделі навчання, що передбачає збільшення автономності ВНЗ у побудові програм освіти, вдосконалення механізмів управління на всіх рівнях, виділення елітних ВНЗ, спрощення процесу наукової кар'єри і збільшення мобільності наукових кадрів, приведення стандартів навчання у відповідність до вимог європейських стандартів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського