РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414569<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фасолько Т. С. 
Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 449-452. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах і напрямах; погляди вітчизняних і зарубіжних науковців, сучасні підходи до проблеми становлення дитячої особистості в дошкільному віці, зокрема в аспекті формування техніки асертивності, здатності долати конфлікти та запобігати їх появі. Відзначено актуальність прийомів навчання соціальним навичкам у дошкільників як домінуючого чинника соціальної адаптації і розвитку образу "Я". Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Подано рекомендації, в яких викладено правила асертивної поведінки дітей дошкільного віку. Експериментально досліджено вплив методів казкотерапії на динаміку поведінкових стереотипів дітей, яка виявляється в прагненні до співпраці як прояву однієї з навичок асертивної поведінки.

Проанализированы теоретические подходы к определению понятия ассертивности в различных научных контекстах и направлениях; взгляды отечественных и зарубежных ученых, современные подходы к проблеме становления личности ребенка, в частности в аспекте формирования техники ассертивности, способности преодолевать конфликты и предотвращать их появление. Отмечена актуальность приемов обучения социальным навыкам у дошкольников как доминирующего фактора социальной адаптации и развития образа "Я". Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста. Даны рекомендации, в которых изложены правила ассертивного поведения детей дошкольного возраста. Экспериментально исследовано влияние методов сказкотерапии на динамику поведенческих стереотипов детей, которая проявляется в стремлении к сотрудничеству как проявлению одного из навыков ассертивного поведения.

The article demonstrates some modern approaches to the problem of forming children's personality at preschool age. It substantiates necessity of humanization of the process of preschoolers' upbringing; analyzes theoretical approaches to interpreting the term "assertivity" in different scientific contexts and trends; views of native and foreign research workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського