Цимбалюк Я. С. Структура методичної компетентності вчителя / Я. С. Цимбалюк // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 457-460. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Здійснено аналіз та уточнено структуру методичної компетентності вчителя, дослідження підходів до визначення якої має трьохаспектний характер, а саме: через систему взаємообумовлених компонентів; через рівні методичної компетентності; через певну сукупність елементів методичної компетентності. Зроблено компаративну характеристику компонентів структури МК, визначено найбільш довершені. Охарактеризовано авторську структуру даного поняття, що включає взаємозумовлені компоненти: мотиваційний, професійно-особистісний, гносеологічний, когнітивний, професійно-діяльнісний та рефлексивно-оцінний. Осуществлен анализ и уточнена структура методической компетентности учителя, исследование подходов к определению которой имеет тройной характер, а именно: через систему взаимообусловленных компонентов; через уровни методической компетентности; через определенную совокупность элементов методической компетентности. Сделана компаративная характеристика компонентов структуры методической компетентности, определены наиболее совершенные. Дана авторская структура данного понятия, включающая взаимообусловленные компоненты: мотивационный, профессионально-личностный, гносеологический, когнитивный, профессионально-деятельностный и рефлексивно-оценочный. The article analyzes the str4ucture of methodical competence of the teacher through a system of components, levels and items, and determines more successful ones; presents the author's structure of methodical competence of the teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|