РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414576<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чулошнікова М. О. 
Умови й застереження щодо застосування гри в дошкільній освіті / М. О. Чулошнікова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 469-473. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено сутнісні риси й особливості гри, серед яких є фундаментальна незалежність від інших феноменів людського буття; свобода від утилітарних цілей; її "несерйозність", вигадливість, мрійливість; її просторово-часова замкненість. Відзначено актуальність тези щодо існування та протиставлення зони серйозних справ, праці, буденних важких обов'язків та зони розваг та ігор, вирішення якої знаходиться в заміні педагогіки гри на педагогіку праці (за С. Френе). Сформульовано методичні рекомендації щодо впровадження ігрових методик у практику освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, а саме: розмежування кордонів гри між кожним з феноменів людського буття; неприпустимість гри за наказом; недопустимість "урівнювальної" мотивації; відсутність утилітарного інтересу; не перетворювати ігрову атмосферу на розв'язність та пустування; регламентування її тривалості; використання елементів дорослої діяльності. Визначено умови застосування гри та сформульовано застереження щодо її застосування.

Исследованы сущностные черты и особенности игры, среди которых фундаментальная независимость от других феноменов человеческого бытия; свобода от утилитарных целей; ее "несерьезность", изобретательность, мечтательность, пространственно-временная замкнутость. Отмечена актуальность тезиса о существовании и противопоставлении зоны серьезных дел, труда, будничных тяжелых обязанностей и зоны развлечений и игр, разрешение которого находится в замене педагогики игры на педагогику труда (по С. Френе). Сформулированы методические рекомендации по внедрению игровых методик в практику образовательно-воспитательного процесса в дошкольном учреждении, а именно: разграничение границ игры между каждым из феноменов человеческого бытия; недопустимость игры по приказу; недопустимость "уравнительной" мотивации, отсутствие утилитарного интереса, непревращение игровой атмосферы на развязность и озорство; регламентирование ее продолжительности, использование элементов взрослой деятельности. Определены условия применения игры и сформулированы предостережения относительно ее применения.

The article analyzes the state of using the game as a form of organizing educational activity in preschool education. The author draws attention to the fact that the essential features of the game are not adequately studied, which reduces its pedagogical potential. Te author proposes a number of recommendations to consider when using games.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського